Orlando, Tampa, Cocoa Beach & Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Orlando, Tampa, Cocoa Beach & Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Orlando, Tampa, Cocoa Beach & Miami

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

29 November 2011 | Verenigde Staten, Miami

Goedenavond lezers en luisteraars,

Daar ben ik weer een keer na enige tijd afwezig te zijn geweest! Het was weer een drukke tijd afgelopen dagen die we opgevuld hebben met veel reizen, reizen en nog meer reizen!

We waren bij de thanksgiving gebleven, het laatste verhaal schreef ik al in de ochtend dus onze 'vrije' dag hadden we nog steeds voor ons! Ik heb deze dag niet zoveel uitgewreten, alhoewel de was doen en 3 uur lang in de mall rondlopen omdat er sales zijn nou niets noemen is!

Zogezegd thanksgiving dinner is een groot ding in Amerika en wij gingen met het andere stel dat we ontmoet hadden uiteten bij een restaurant waar ze een kalkoen buffet hadden. Voortreffelijk is het enige wat ik ervan kan zeggen, we zijn tonnetje rond weer naar huis gegaan. Die dag was er ook rond de nacht op de dag 'Black Friday', dit is een uitverkoop in de winkelcentra die zijn weerga niet kent. We praten hier over 50 tot 70% korting op de duurste merken, zoals Gucci, Hilfiger etc etc...!! Grappig om dat allemaal te zien!! Al met al een geslaagde American holiday.

De vrijdag zijn we weer verder gegaan waar we zijn gebleven, dit keer was het Island of Adventure @ Universal Studios. Een super leuk pretpark waar allemaal achtbanen en 3D rides waren. De beste tot nog toe mag ik wel zeggen. Spiderman en Harry Potter waren van ongelofelijke klasse en we hebben hier dan ook van genoten. Wat ook mee werkte was de afnemende drukte, waardoor we veel en snel de attracties in konden. Die avond was het weer een restaurant en tot die dag hadden we er genoeg van 'alleen maar fastfood', dit is het enige dat Orlando kent! VERSCHRIKKELIJK....!

Zaterdag zijn we gezamenlijk met de UK-ers naar Busch Gardens in Tampa Bay gegaan. Dit laatste pretpark was een mix tussen dieren en achtbanen die erg gezellig. Het was enigszins een verandering omdat we dit keer niet met z'n tweeën door het park zijn gestuiterd maar verandering van spijs doet eten zegt men, dus dit werkte perfect. Braziliaans restaurantje gepakt in de avond en natuurlijk nog de nodige afzakkertjes genomen, dat kan niet anders als je met Engelsen op stap gaat!!

De volgende dag brak aan en we waren het eens dat we er klaar mee waren al die pretparken en fastfood restaurants, blij toe dat we de auto af konden halen. Gelukkig zat de dealer vlakbij en kregen we een enorm slagschip mee om over het asfalt in Florida te jagen. Een jeep Cherokee, ongelofelijk beest, die ze een mini-SUV in Amerika noemen....nou ik wil weleens weten wat een echte SUV is dan!! Met gezonde spanning zetten we onze reis voort naar Cocoa Beach. Een goed uur later zaten we al met een cocktailtje op de hagelwitte stranden van dit zeg maar 'resort'! Wat een mooie vergezichten, stranden, zonsondergang, palmbomen en mensen heb je daar!! We hebben op aanraden van de locals een etentje weggepeuzeld bij de haven en zijn daarna met een 2 liter bacardi fles naar de hotelkamer gereden en hebben nog fijn een paar afzakkertjes genomen.

Op dit moment zit ik op het balkon van een 3-sterren hotel mijn verhaal te doen in het altijd zonnige, bruisende MIAMI! Oftewel we hebben ook vandaag weer een kleine rit van Cocoa Beach naar Miami volbracht en hebben heerlijk geshopt en gegeten op Lincoln Road Mall. Het walhalla van de 'lekkere wijven' en gespierde homofielen (voor de liefhebbers)!! Wat is het hier mooi zeg, het hotel ligt midden North Bay Village, we zijn omringd door water.

Ik heb hieronder natuurlijk de nodige fotootjes gezet, maar wees gerust, de beste dagen in MIAMI komen nog, dus ze kunnen alleen nog maar geiler en mooier worden die meiden ..eh bedoel foto's ;)

Groetjes vanaf mijn balkonnetje

xxd

• 29 November 2011 - 16:58

Bert En Joke:

He mark wat heb jij en kim al een hoop pretparken gezien, ben benieuwd naar alle foto,s thuis. je mist ons nog niet of toch een klein beetje veel liefs b en j

• 29 November 2011 - 20:51

San&fam:

Hi!

Leuk hoor al die verhalen. Heb je mail gelezen. We zaten allemaal met smart op je te wachten, maar ja... Snap ook wel dat je er geen tijd voor had ;-)

Spreek je snel.

Dikke kus

• 01 December 2011 - 03:06

Mark Jonkers:

hey zusje,

druk, druk, druk op een gezonde manier...maar ik zal het goedmaken als ik in mexico zit!! knuffel en kusjes aan Duuk, Fien en Dennis

• 03 December 2011 - 09:36

MtV:

Licious, mooi verhaal weer! Miami lijkt me ook écht een paradijs als ik het zo lees! En damn, lekker met mooi weer op het balkon je verhaaltje doen, nice! Hier in NL is het weer drama! Onze pot voetbal tegen die halve Duitsers uit Aalten is om die reden dan ook afgelast.. En over Duitsers gesproken... We treffen ze in de poule fase van het EK! Daarnaast spelen we ook tegen je idool, puta cristie, haha! Ook mogen we het tegen denemarken opnemen, geen makkelijke poule dus.. Maarja, bongo, kom maar op met die Pica's van de plaatselijke vrouwelijke bevolking, hehe :D! Have fun mate!!

X