Finish - Reisverslag uit Nantucket, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Finish - Reisverslag uit Nantucket, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Finish

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 Maart 2012 | Verenigde Staten, Nantucket

Goedemorgen geachte medereizigers en achterblijvers,

De laatste week was er één om nooit te vergeten! Ik heb mijn oude vrienden nog een keer mogen zien en van hun gezelschap mogen genieten! Misschien wel de beste keuze die ik heb gemaakt in een lange tijd. Net zoals de keuze van deze reis, iedereen weet dat ik graag naar Spaans-talige landen verkas! Deze reis was mede gezien mijn leeftijd en bezetting de uitgelezen mogelijkheid.

Aankomende week begint mijn oude leven als arbeider weer, waar ik zeker wel naar uitkijk. Er is niets mis met een beetje ritme in het leven, dus collega's...ik kom eraan!

De laatste week ben ik wederom gefinished met Erin. Wat een schat van een meid is het toch ook. We waren de laatste 3 dagen samen in Vermont. Hebben de snowscooters uit de kast getrokken en zijn lekker tekeer gegaan in de sneeuw. Voor de mensen die er nog nooit opgereden hebben (waaronder ik). Het is te vergelijken met een ferrari, zo snel trekken deze machines op.

Wat een feest om dit mee te maken en deel van hun familie te mogen uitmaken. Daarover gesproken, op dit moment ben ik weer op het eiland 'Nantucket'! Waar ik echt deel van de familie uitmaak. Haar ouders zijn zo open en gastvrij dat ik het gevoel heb dat ik één van hun zoons ben. We zijn wezen shoppen gisteren en zowel met vader als met moeder uit wezen eten! Daarnaast natuurlijk een laatste locale biertje gepakt om het af te leren.

Over luttele uren zal ze me naar Boston brengen om een paar andere vrienden te zien. We hangen nog een paar uur met elkaar uit en dan is het eindelijk zover. Van alle bestemmingen in de wereld stuurt U.S. Airways me naar IJsland, wetende dat ik hier al sterf van de kou! Na lang omzetten sturen ze me nu naar Madrid! Dit voelt meer als thuis en kan niet wachten om een paar uur in de hoofdstad van Spanje door te brengen.

Ik wil één ieder bedanken voor het volgen van mijn escapades, avonturen, activiteiten en andere interessante gebeurtenissen. Er is veel gebeurt de afgelopen tijd, maar ik ben dezelfde smaakvolle opdonder die terugkomt om nl te terroriseren. Maak je riemen vast want er gaat een wervelwind over nederland het aankomende weekend.

Cheers to everybody i love, in general to the people who made this adventure possible to fulfill!

XX

  • 08 Maart 2012 - 12:06

    Willem:

    Benieuwd naar je verhalen en belevenissen neefje! Spreek je snel

  • 08 Maart 2012 - 12:23

    Spekkie:

    Hey markje,
    Jammer maar ook mooi dat je avontuur weer bijna ten einde is. Nog even heerlijk genieten van de laatste uurtjes en dan kom ik je snel weer een keertje opzoeken op dat leuke kantoor. xx Spekkie

  • 08 Maart 2012 - 12:32

    Hiele:

    Mooi dat je weer terugkomt maatje !!
    Laat maar komen die werveldwind;)

  • 08 Maart 2012 - 12:39

    De Jonkies:

    Mark,
    Bedankt voor al je reisverslagen en foto's.
    Een goed terugreis.
    Wervelwind wij zien je gauw.

    xxxx

  • 08 Maart 2012 - 13:33

    Ilone:

    Hoi Mark

    Geniet nog eventjes van je laatste uurtje van je trip....
    Een goeie terugreis gewenst, en misschien tot gauw!

    Was leuk je verhalen te mogen lezen en je mooie foto's te bewonderen!

  • 08 Maart 2012 - 14:06

    Huub:

    Bedankt voor de waarschuwing! ;) See you soon!

  • 08 Maart 2012 - 14:57

    Joke:

    He Mark wat lees ik daar komt de wervelwind naar huis? het is nog niet half maart, dus ik moet je bed nu al opmaken en wat extra eten in huis halen, maar ik zie je met liefde tegemoet ik heb je toch echt wel gemist en inderdaad het was erg rustig thuis, goede reis en alvast kusjes van ons, Bert, Joke en Bobby.

  • 08 Maart 2012 - 14:59

    Kim:

    Grrr kriebels! Have a safe flight hun. Gauw bijkletsen XX

  • 08 Maart 2012 - 15:41

    Dennis:

    Maatje bedankt voor je mooie verhalen. tot snel kunnen we er eindelijk weer eens een drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 121024

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: