return of Marcos - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu return of Marcos - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

return of Marcos

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

02 Maart 2012 | Verenigde Staten, Boston

Buenas días hombres y mujeres

We zijn weer eens geland na een makkelijke vlucht in Boston. Voordat ik het reisverhaal vertel de laatste dagen in Centraal Amerika.

Na Santa Teresa 'surferstown' verlaten te hebben, zijn we rechtstreeks naar Montezuma gegaan. De laatste dagen waren er om te relaxen en niets te doen. 1 stap vanuit ons hostel betekende zon, zee en strand! We maakten kampvuren en dronken zowat de hele dag. Er was zelfs een dag bij dat we helemaal niet geslapen hebben en de zonsopgang hebben gezien, en rond 8 uur wanneer de supermarkten open gingen de vodka flessen weer op tafel kwamen.

Omdat het de laatste dagen waren kon ik mezelf deze stupide acties wel vergeven en heb dan ook geregeld in een deuk gelegen. De laatste dag heb ik 2 amerikaanse vrouwen ontmoet, die ons meenamen naar hun hotel in San José! Hun hadden een auto tot hun beschikking, zodoende eindigden we in een 4 sterren hotel zonder te betalen, met 2 vrouwen in mijn bed! Geen slechte deal dacht ik zo!!

Na een late check-out aangevraagd te hebben aangevraagd vervolgden we onze weg naar Puerto Viejo! Vlak bij de Panamese grens aan de caribische kust. Ik houd van de caribische stijl en sferen, dus om nog 3 á 4 dagen hier af te sluiten was het me meer dan waard om 5 uur in de bus te zitten. We hebben 4 dagen lang gefeest, gedronken, achter de vrouwen aangejaagd en wilde strand avonturen meegemaakt. Het nederlands elftal speelde deze week een bijzonder effectieve wedstrijd en breide haar score dan ook veelvuldig uit! NL-Canada 6-0 en NL-Iran werd de score nog meer opgevoerd naar 7-0!

Aan al het goede komt een einde en met mijn gevonden vriendin gingen we naar Alajuela een plaatsje vlakbij het vliegveld in San José (de hoofdstad van Costa Rica)!! Het is best bijzonder als je iemand een paar dagen kent, maar we hadden een goede band, dus vond ik het zonde dat ze mij ging verlaten! Al met al een super laatste week!

Vandaag de trip naar Boston gemaakt. Niet te missen zijn de laatste taferelen in Costa Rica. Zittend in een bus naar het vliegveld stonden we in de file. Wat denk je ....'wegwerkzaamheden'. Andere automobilisten waren het er niet mee eens, stapten uit de auto en gingen op de vuist met de arbeiders die aan de weg werkten. Dit allemaal in het kader dat het te langzaam gaat. Dit leek mij een mooi einde van alle rare shit en ellende die ik gezien heb de afgelopen 4 á 5 maanden.

Mijn vlucht naar Charlotte en daarna mijn 2de vlucht naar Boston verliepen perfect. Hetgeen iets minder perfect is, is het weer hier! Van 38 graden naar -3 is een beetje teveel van het goede, vooral als je op het vliegveld staat met je korte broek. Gelukkig lig ik alweer warm in bed bij één van mijn vrienden!!

Morgen begint het nieuwe avontuur, skiën en uitwaaien in boston en omstreken met mijn Amerikaanse maatjes waar ik mijn reis bij ben begonnen!! Kan niet wachten om morgen wakker te worden....voor nu welterusten en sweet dreams

XX

  • 02 Maart 2012 - 07:38

    Huub:

    Goed te lezen Mark. Dat is een schitterende reis geweest! We horen de verhalen snel. Ciao en goede reis terug!

  • 02 Maart 2012 - 13:48

    Syl:

    Leuk om weer een reisverslag te lezen!
    Aan al die verhalen te lezen, mag ik denk ik wel concluderen dat je een fantastische tijd hebt gehad!!! :-)
    Geniet nu even van je laatste paar dagen en alvast een veilige terugreis!
    Liefs Syl

  • 02 Maart 2012 - 16:03

    San, Den, Duuk&Fien:

    haha... ja dat is idd een boel graden verschil.... Gelukkig kun je straks in NL weer wat opwarmen;-) See you next week! XXX

  • 02 Maart 2012 - 19:00

    BB-JJ:

    Ja natuurlijk dat is Mark weer hoor, in een korte broek met -3,landen je veranderd ook nooit he, nou ik zie je wel een keer, hoor allerlei verhalen van vrienden en zo maar tot gauw.
    xxx mams, p.s. zal je bedje vast opmaken.

  • 03 Maart 2012 - 08:31

    Ilone:

    Hey Mark

    Geniet nog even van je laatste dagen daar, en alvast een hele goeie trugreis gewenst!!

    (Zal je verhalen en mooie foto's stiekum wel gaan missan straks hoor ;-) )

  • 05 Maart 2012 - 13:57

    Gerrie:

    Leuk al je reisverslagen te lezen, goede reis terug

  • 05 Maart 2012 - 14:15

    Henk En Marjan:

    Mark bedankt voor je reisverslagen en foto s, we hebben ervan genoten.
    Fijne terugreis.

  • 06 Maart 2012 - 06:05

    Happie:

    Markie!

    Heb genoten van je reisverhalen! Geniet er nog even van en een goede reis terug!

    Gr. Joost

  • 07 Maart 2012 - 05:28

    MtV:

    Playboy;)! Mooi verhaal! Zie je snel weer in NL!

    Best regards,

    Marino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 121020

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: