Het begin, leidseplein en hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Het begin, leidseplein en hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Het begin, leidseplein en hotel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo volgers en andere notoire bezoekers van deze blog,

Daar zijn we weer, na een afwezigheid van meer dan een jaar, wordt er weer volop gereisd!! De trip zoals velen weten gaat deze keer naar Noord- en Centraal Amerika!! Maar de fundamenten worden gelegd in Amsterdam!!

Op dit moment zitten we (inclusief medereizigster Kim Lippets) in het hotel HEM te Amsterdam om een goede nachtrust te pakken, voor de lange reis morgen naar Dublin, met als eindbestemming Boston!! We hebben al lekker sfeer geproefd op het leidseplein met een paar goede Ierse pints, ook wel bekend als Guiness en een goede maaltijd. Deze gingen na een treinreis van 2 uur er zeer goed in, vandaar dat we er ook zijn blijven hangen. Dit zijn jullie wel gewend van mij, altijd in voor een hapje en een drankje!!

Wat de toekomst gaat brengen is nog een klein beetje onduidelijk in de eerste weken dat de USA wordt aangedaan! Eén ding staat wel vast, we worden opgehaald van het vliegveld en hebben meteen een heel weekend huisfeest aan de Cape kust (kustlijn van Boston)!!

In de aankomende pak hem beet 4 maanden kunnen jullie op deze blog weer genieten van al mijn escapades en uitspattingen!!

Voor nu wordt het kaarslicht gedoofd en wens ik een ieder een goede nachtrust toe vanuit het donkere en gure Amsterdam!!

Kusjes

• 03 November 2011 - 21:33

Hans:

spannend maar met een volle buik ( en portomonnee) moet het lukken veel plezier

• 03 November 2011 - 21:38

Basje Reus:

Hee pik,
    Niet meer gesproken maar heel veel plezier. En doe geen dingen die ik ook niet zou doen :p

Have fun!

Xx

• 03 November 2011 - 21:55

Jeff:

Bonko, maak er wat gaafs van! X

• 15 November 2011 - 14:34

Giny:

heelveel plezier de komende maanden en blijf genieten denk eraan. groetjes ik blijf je volgen x giny