Cape Cod, Nantucket & Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Cape Cod, Nantucket & Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Cape Cod, Nantucket & Boston

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 November 2011 | Verenigde Staten, Boston

Hello Dudes & Dudets,

Het eerste echte verhaal vanaf Amerikaanse bodem, als je dan al in oogschouw hebt wat we allemaal niet hebben meegemaakt dan is dat echt moeilijk om te geloven. Ik zal het kort maar gedetailleerd vertellen!

De vlucht van Amsterdam naar Dublin was een makkie evenals het wachten en de AerLingus flight naar Boston! We hadden een entertainment systeem aan boord waarmee je spelletjes, flims, muziek etc. kan afspelen!

Eenmaal aangekomen werden we opgehaald door Maura (één van mijn vriendinnen vanuit Spanje), die ons meenam naar Cape Cod! Dit was een beach house waar we 2 dagen gefeest hebben, met mijn andere vrienden Andrew en Erin en maatjes van hun!!

Eén woord, unbelievable! Drankspelletjes, de rode bekers, welbekend van de films. Alle studenten zijn zo gek als een cent, dus daar pasten we mooi tussen! Nederland - VS staat al 1-0 ;)

Die huizen zijn ongelofelijk groot en ze gebruiken ze alleen maar voor vakantie en de kids, die daar feesten geven!

Na 2 dagen party machen was de lol er vanaf en zijn we verder gegaan met Erin naar haar geboorte eiland. Je hoort het goed, er zijn mensen op deze planeet bevoorrecht om te wonen op een eiland met kastelen van huizen. Het is ook wel miljonairseiland geheten in de volksmond van Amerika, Bush en Obama gaan er nog steeds op vakantie. Daarover gesproken we hebben het vakantie huis gezien van binnen van vrienden van de presidentiële familie (kennissen van mijn vrienden)! Echt belachelijk hoe rijk mensen kunnen zijn, we voelden ons een dagje the rich and famous!! Ook omdat we in een 6.1 Hemi Challenger daarheen mochten rijden, ik zat achter het stuur!! Dat is te vergelijken met een duurder type Ferrari!! We're living the dream, dat is het gevoel dat Kim en ik nu hebben! Al die nieuwe mensen die we ontmoeten en al die mooie dingen die we tot nog toe hebben gedaan!

Gisteren (maandag 7 November) zijn we voor het eerst Boston in geweest, voornamelijk het shopgedeelte. Als man met 3 vrouwen is het na een paar uur wel leuk geweest, dus met pijn aan mijn poten en een hongerig gevoel gingen we naar Chinatown om te genieten van een Honey Crust Chicken!! De stad is overigens geweldig, erg schoon, groen, veel boetiekjes, bands op straat en iedereen is super vriendelijk!!

Vandaag gaan we met een amfibievoertuig de stad verkennen met Erin en Maura....en misschien wat vrienden! De planning is ongelofelijk druk maar ook heel uitdagend! Na Boston gaan we naar Vermont en dan New York om Alison (andere vriendin spanje) te zien!!

Tot zover is het een droom en ik probeer wat foto's te uploaden om jullie mee te laten genieten!

Internet comes and goes, dus ik kan niet altijd verhalen schrijven of whatsapp berichten ontvangen, maar blijven sturen want ze komen altijd binnen tijdens een moment van verbinding!!

Ik hou van jullie en groetjes thuis

Bar Jonkers (my nickname)

• 08 November 2011 - 14:15

Ilone:

Klinkt goed Mark!!

• 08 November 2011 - 14:59

Rinke:

love your life, fuck my life! haha

• 08 November 2011 - 15:36

Willem:

Neefje. Klinkt allemaal super. Heb de auto op de fb van Kim gezien, wat een kanon!!:D

Have Fun!

X

• 08 November 2011 - 15:41

Hans:

nou, nou wat crisis daar gaat wat geld verloren zeg.vindt die challenger lekker vet man daar kun je wel een paar banden mee oproken.
    leuk mark dat je de meiden mee neemt de stad in winkelen is zooo vervelend.
    foto,s zijn super en wens jullie nog veel plezier toe, tot de volgende keer.
    kusjes voor kim (mag jij wel doorgeven hoor)

• 08 November 2011 - 16:21

Mariella:

Mark, geniet er van! Ik ben jaloers op je en ik zal je blijven volgen.

Dikke kus

• 08 November 2011 - 16:59

M 2 The ENNO:

Mark, fijn om te horen dat het allemaal goed gaat en dat je al heel wat moois hebt gezien..

Ik ben toch wel erg Jaloers dat jij in een Dodge Challenger hebt gereden... Het is mijn droomwagen! ECHT VET!!

Ben benieuwd naar jullie andere belevingen en zal deze site in de gaten houden.

Geniet ervan

Gr. Menno

• 08 November 2011 - 17:16

Hiele :

Ziet er goed uit bongo De start is weer prima Have fun verder!!

• 08 November 2011 - 17:31

Mariette:

Super Mark, pfffff wij zijn helemaal niet jaloers hoor!!!!! Heel veel plezier! Gr . Jet

• 08 November 2011 - 17:31

Mariette:

• 08 November 2011 - 18:02

Hagelen:

Klinkt goed tot zover, living the american dream haha nice!

Bonki kalm aan!

• 08 November 2011 - 18:40

Bert En Joke:

fijn dat jullie goed zijn aangekomen,
    en het naar de zin hebben,
    kusjes mams en brrrr.

• 09 November 2011 - 11:38

Sylvia:

Heej Mark,
    Dat begint zo te horen al gezellig :D
    Geniet nog van al je verdere avonturen!
    Ik hou je verslagen in de gaten!

Liefs Syl

• 09 November 2011 - 17:37

Gerrie:

Hoi Mark fijn dat je goed bent overgekomen, geweldig zo te horen dat je het naar je zin heb, nog een fijne tijd en doe het een beetje rustig, groetjes