Mallorca y Mayoqui - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Mallorca y Mayoqui - Reisverslag uit Can Picafort, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Mallorca y Mayoqui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

31 Augustus 2011 | Spanje, Can Picafort

Buenas días

Na een roerige week in Portugal ben ik met onze supermaatschappelijk ingestelde ryanair naar madrid enopeenvolgend mallorca gevlogen!

De reis duurde een gehele dag doordat ik veel wachttijd had en de busreis van palma naar Can Picafort ongeveer 3 uur duurde door opstoppingen en stoppunten!

Eenmaal aangekomen verbaasde ik me over ons huisje! Het was een schitterende spaanse Casita....ruim van binnen, met 2 badkamers, 3 slaapkamers en een woonkamer met aangrenzende keuken! Echte spaanse stijl, waarbij we op 400 m van het strand bivakkeerden.

Het weerzien met Mariella was super leuk en werd tot in de nachtelijke uurtjes gevierd met een hapje en een drankje.

De opeenvolgende dagen hebben we voornamelijk op het strand vertoeft (leek wel bora bora - stijl), wit zand en blauwe waterlijnen waren de dagelijkse beelden die wij op het netvlies kregen.

Daarnaast zijn we nog 2 dagen op het resort waar Mariella werkzaam is geweest, het resort heeft niet voor niets 4 sterren onder haar logo. Het ziet er allemaal picobello uit! Met als hoogtepunt het diner in het restaurant, heb nog nimmer meer gegeten dan die dag daar, was er 2 dagen ondersteboven van!

Het gevoel van vakantie bleef tot de laatste minuut aanwezig, ook omdat het weerzien met de spaanse cultuur altijd een glimlach op mijn gezicht tovert;) ..de terugweg werd ingezet met een kleine regenbui waardoor we voorbereid werden op de nederlandse weersomstandigheid (klote dus)!!

Bij elkaar toch een mooie vakantie beleeft...

De volgende trip zal eind Oktober plaats vinden, dan wordt Barcelona weer aangedaan voor het weerzien met één van mijn vrienden en een wedstrijdje! Diezelfde week wordt er ook nog een doorreis naar een ander land gepland met een boel erasmus studenten!

04 november the BIG trip 'Amerika-Noord, Centraal en misschien Zuid!

Tot horens