Nao faz mal - Reisverslag uit Faro, Portugal van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Nao faz mal - Reisverslag uit Faro, Portugal van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Nao faz mal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

22 Augustus 2011 | Portugal, Faro

Hallo volgers,

Daar zijn we weer met een spannend verhaal vanuit portugal! We hebben uiteraard een enorm goede vakantie gehad! Aanwezig waren 8 jonge idioten die lekker een weekje naar Albufeira gingen om de beest uit te hangen.

Wat kan je dan beter treffen dan een villa met alles erop en eraan, van terras, zwembad, barbecue tot digitale tv en internet!

Het weer was rond de 30 graden en de tedere huidjes waren dan ook zo verbrand! Het stappen was een regelrechte chaos. Het oude en/of nieuwe gedeelte maakte alleen wat uit wat betreft de taal. Het was Engels in het nieuwe gedeelte en Nederlands in het oude gedeelte. Hoe dan ook zijn we aardig losgegaan, om maar te zwijgen over het alcoholmisbruik van enkele leden van de groep.

G.N.R.: Het roemruchte woord, wat niemand iets zegt, behalve als je erbij bent geweest! Dit is de militaire politie, die je rustig neerknuppelt of martelt op de straat zoals een ieder van ons nog nooit gezien heeft. Ik zou de engelse regering aanraden om deze gasten een tijdje in te huren. Met hun zijn randcriminelen bijzondere verschijningen.

Vespa's waren ons transportmiddel. Heerlijk om op die kutbrommertjes rond te crossen, zo konden we dus ook naar de grotten en de zee togen, waar we onder het genot van een hapje en drankje aan onze kleur werkten!

Na een zware week kwam er 22 augustus toch een einde aan en diende we met zijn allen weer vroeg op het vliegveld te zijn om terug te vliegen.....behalve ik! Mallorca was mijn eindbestemming!

De gebeurtenissen in Mallorca zullen het nieuwe verhaal gaan vormen :)

groetjes en adeus