Team trip - Reisverslag uit Antwerpen, België van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Team trip - Reisverslag uit Antwerpen, België van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Team trip

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

18 Juni 2011 | België, Antwerpen

Hola vreugdevolle levensgenieters,

Een kleine trip naar het nietige belgië lag 18 juni in het verschiet met het 1ste elftal van v.v. Erica'76! Voor velen was het een afscheidstrip in zekere zin....of ze gaan ergens anders voetballen, begeleiden of rentenieren!

We waren met 10 man sterk, waarvan er 6 met de trein zich naar onze zuiderburen vervoerden en 4 man (incluis ikzelf) er met de hoppa-kar heen togen!

Onze reis was mild, na 4 uur in een snikhete auto met 2 flessen baco en vieux (marijntje) kwamen we dan toch aan door het briljante chauffeurswerk door ondergetekende!!

4-sterren hotels zijn doorgaans mooi, maar dit viersterren hotel had de allure van een prinsendom in een oliestad! We gingen er vol tegenaan met als schade de leeggezopen mini-bar..hahaha!
1ste avond stappen was een must natuurlijk, na het nuttigen van versnaperingen en wat eten hebben we hem doorgetrokken tot een uur of 7 in de ochtend, waarbij rinhos en ik natuurlijk achterna gezeten werden door de hoeren. We draaien de normaalste zaken van de wereld gewoon om...;)

De kermisdag was legendarisch met een zekere E. Jonkers die aan kermisattracties gaat hangen waarbij hij het geluk had dat deze niet gemolesteerd werden door hemzelf! Ik noem een S. Jonkers die rustig met kriek biertjes aan het gooien was en een M. ter Voert/M. Hendriks/R. Nieuwenhuis die tot 10 uur in de avond bij een mobiele cocktailbar...biertjes aan het weggieten waren! Een ongelofelijk leuke dag die tot een einde kwam met een feest in de hotelbar! Deze herinneringen blijven mij altijd bij van het 1ste 2010/2011!

Bij deze neem ik afscheid van het voetbal op niveau en trek mijzelf terug om meer verhalen toe te kunnen voegen aan mijn reisleven!

Ik wens iedereen veel plezier en succes met alles wat hij of zij gaat ondernemen in de voetbalwereld.

We komen elkaar vast nog wel tegen, aangezien deze wereld erg 'klein' is!!

Los ballos!