Seth Rogan - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Seth Rogan - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Seth Rogan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 Februari 2012 | Nicaragua, San Juan del Sur

Hallo gabbers en gabberinnen,

Iedereen kent de film Superbad, nou ik heb weer eens iemand ontmoet die precies op de hoofdrolspeler lijkt! Hij is net zo grappig als die kerel en doet hem precies na!!

Na León en mijn blessure hebben we onze weg vervolgd naar Grenada! Het was niet echt mijn favoriete stad, maar hebben toch 1 nacht plezier gehad, doordat we 3 argentijnen tegen kwamen en een boel vrienden van eerdere steden!!

Na een snelle omweg, gingen we naar 'treehouse'!! Dit is een huis in de top of de jungle, zie de foto's!! Het was echt super grappig om in de bomen te slapen en dan de apen te horen brullen! De groene kikkers met de rode ogen waren ook aanwezig, dat was één van de hoogtepunten om deze dieren in het echt te zien!!

Mijn wond is ook aan het genezen en moet nog 2 dagen wachten voordat ik mag surfen in San Juan del Sur!! Het nederlands elftal is ook weer aan de weg aan het timmeren en het heeft Amerika met 4-0 verslagen;) en daarna een helftje Argentinië.

Op dit moment zitten we met 5 mensen in een kamer in San Juan del Sur te genieten van zon, zee en strand! Ik hoorde dat het in Nederland -20 is, maar daar merk ik hier niets van! Vandaag is het festival tijd, voor het eerst in maanden gaan we een festival bezoeken met beach muziek en lekker op het strand chillen!!

Ik word al een beetje zenuwachtig, om het einde van mijn trip te zien naderen! De beste momenten liggen altijd voor je zegt men, maar daar zal in dit geval niet echt sprake van zijn. Costa rica wordt aangedaan in een paar dagen en dat is één van de mooiste landen ter wereld, dus kan niet wachten om dit gedeelte van de wereld met een knal te verlaten!!

Als ik mijn surflessen heb afgerond zal ik weer terugkomen met een update. Voor nou kan ik alleen maar zeggen dat het hier relaxed is, de vrouwen van ongekende kwaliteit zijn en het leven erg rijk is;()

Hou van jullie

  • 11 Februari 2012 - 20:52

    San&co:

    Gave foto (die laatste mn)!!!! Love you2 XXX

  • 12 Februari 2012 - 18:43

    Annie En Rob:

    Geweldig wat jij allemaalziet en meemaakt.Geniet er nog maarvan.
    Ben wel een beetje jaloers

  • 14 Februari 2012 - 14:03

    Jeff:

    Gaaf weer bongo, geniet er nog maar lekker van, CHEERS!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 120644

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: