Old years eve y Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Old years eve y Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Old years eve y Barcelona

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Januari 2010 | Spanje, Barcelona

Hello peoples!!!

Ondanks dat ik de meeste heb gezien een weekje terug, vliegt de tijd en heb ik alweer veel meegemaakt, de laatste week zijn Dennis, Erik en Evert op bezoek geweest!

Oudjaarsdag: Een vast gebruik is het carbidschieten bij de familie Jonkers. We waren weer goed in vorm met het schieten en de Jagermeister werd ook weer rijkelijk geschonken. Ik heb een geweldige tijd gehad, omdat ik de meeste mensen natuurlijk een hele tijd niet had gezien!

Tegen 6 uur was de middagsessie afgelopen, terwijl de muziek nog door de boksen heen galde ging ik met Dennis, Martin en Erwin nog een afzakkertje nemen! New Kids wat geweldig haha!

Tegen 12 uur natuurlijk de gebruikelijke familie rituelen en daarna een feesie in de schuur! Door Willem en Erik georganiseerd, ik heb me zoals gewoonlijk kotselijk vermaakt!

De dagen erna lekker rustig aangedaan en natuurlijk mijn kleine neefje nog opgezocht de laatste avond, kusje voor Duuk!

03 januari de reis naar Barcelona met mijn maten uit Nederland! We kwamen aan in de middag en hadden een auto gehuurd bij Hertz! Het ging al meteen lekker met mijn spaans, snapte na 3 weken er weinig meer van, haha. Maar op dit moment praat ik alweer lekker vlot en honderd uit!

Met de auto naar Barcelona gereden, één woord; CHAOS! Iedereen scheurt maar door elkaar. De eerste 2 dagen naar Camp Nou geweest, de Ramblas en natuurlijk andere mooie bezichtigingen! Erg spectaculair en onder het genot van een alcoholische versnapering en tapas hebben we het redelijk makkelijk vol kunnen houden!

05 januari de dag waarvoor we voornamelijk naar Camp Nou kwamen, na allemaal een shirtje met naam erop gekocht te hebben gingen we na de pot Barca - Sevilla.

Een onvergetelijke ervaring en erg spectaculair om in zo'n stadion een topwedstrijd te zien, met Messi, Bojan, Ibrahimovic, Iniesta, Xavi en vele andere toppers! Jammer genoeg verloren ze, maar dat gaat goed komen in de uitwedstrijd, visca el barca!

Ik ben in de nacht naar León gereden, na 5,5 uur heeft Dennis mij afgelost en Erik heeft het laatste uurtje volgemaakt! Zodat we op 06 januari in de ochtend al in León waren!

De eerste avond tapas avond, was goed te doen en veel tentjes gezien! Vooral de spaanse manier van leven en de cultuur zijn belangrijk, dat wilde ik de jongens graag de 1ste dag laten zien!

Dag twee was de dag van het feesten, weinig Erasmus studenten maar een avond om niet te vergeten, terwijl ik nu bij de Russen zit (weet je nog Evert en natuurlijk Jeroen) hebben we toch maar ff tot 6 in de ochtend een feestje gebouwd.

Laatste dag, bowling en celtica met de gebruikelijke 5 liter kan! Deze ochtend zijn de jongens met de auto naar Valladolid gegaan, hebben ze de vriendin van Rogier meegenomen, toevallig dezelfde vlucht! Als het goed is zijn ze nu veilig aangekomen!

Ik ga vandaag mijn oude erasmus vrienden weer opzoeken, velen zijn vandaag aangekomen, of komen morgen! Het worden dus weer spannende en intense weken!

Love jullie allemaal en maak er wat moois van in 2010, ik ben alvast al begonnen!

XX


  • 10 Januari 2010 - 14:11

    JJ En BB:

    He Mark fijn dat jullie het leuk hebben gehad.Erik wel, hij heeft al leuke dingen verteld.Nu de laatste weken voor jou in spanje, maak er wat van, en ik bel je gauw.
    Veel Liefs.XXX

  • 11 Januari 2010 - 08:54

    Hiele:

    Ik moet de verhalen nog wel in real life horen maar zo te lezen is de start van het nieuwe jaar prima verlopen Veel plezier de laatste weken en tot snel

    grtz

  • 11 Januari 2010 - 20:27

    Duuk:

    Lieve ome Mark,

    Een hele dikke kus terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 120654

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: