Poker champ - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Poker champ - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Poker champ

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

18 Januari 2010 | Spanje, León

Hola gentes de holanda

Het is alweer een tijdje geleden dat de nederlandse enclave voet zette op spaanse bodem, met andere woorden de tijd vliegt en ben me nu al aan het voorbereiden op de weg terug. Niet voordat een geweldige laatste 3 weken met vrienden en vriendinnen hier heb doorgebracht!

Met een beetje geluk, gaan jullie een paar erasmus studenten zien in Nederland, als ze mij op komen zoeken tijdens mijn verjaardag!

Het zijn bewogen dagen geweest! Eerst was daar het probleem met onze huisbazin en de wasmachine. We hebben haar verteld dat we spanje verlaten midden Februari en dat we dus niet voor de hele maand betalen, dit vond ze niet prettig om te horen en ze eisde een maandbetaling. Die heb ik meteen van de baan geschoven, dus zodoende zit ik nog 2 weken in februari in mijn piso, zonder te betalen, ze is er mee akkoord gegaan. Dit komt vast door mij overtuigende (agressieve) manier van spreken, ahah! Altijd onderhandelen met die spanjaarden!

Daarnaast de wasmachine, ons huis stond onder water, de aansluiting was kapot en het water liep vrolijk de keuken en de slaapkamers in, haha! Dit moest onze vrolijke huisbazin dus ook fixen! Uiteindelijk zonder kosten er vanaf gekomen, alleen wassen is de laatste 3 weken iets moeilijker;)

Het uitgaan hier is super intens de laatste dagen, omdat iedereen weet dat het de laatste loodjes zijn, gaat iedereen er volledig voor! Er ontstaan halve relaties en iedereen die een ander persoon altijd al heeft willen zoenen gaat ervoor, haha! De nederlandse voorhoede heeft zijn werk ook naar behoren gedaan, geen blessures, veel goals!

Er staat nog één trip gepland, of het wordt Valencia, of we gaan skiëen in de Pyreneën of dit echt doorgaat hangt af van de AEGEE, maar er is genoeg animo voor! Hoop dat ik nog 1x een klein uitstapje kan maken!

De kans dat ik met carnaval thuis ben wordt groter, maar het hangt af van de examens hier! Ik heb namelijk de 10de mijn laatste examen en moet allerlei papieren invullen en examenpapieren mee terug nemen, dit kan enige tijd in beslag nemen! Zodoende ben ik altijd nog niet zeker over mijn datum van terugkomst! Ik zou graag langer willen blijven hier, maar zoals een ieder weet komt aan alles een eind!

Tot sinas en hold em in de boxe

  • 18 Januari 2010 - 20:58

    Zus & Co:

    Hi broertje!

    De laatste loodjes... Veel plezier en succes met de studie, ga d'r voor ;-)!

    Tot gauw!

    Veel liefs -xxx- van ons

  • 19 Januari 2010 - 08:33

    JJ:

    Hi Mark, wat lees ik toch weer,goed dat je er voor gaat, wij hier ook.
    Dat laatste tripje lijkt mij leuk,doe even kalm aan met al dat scoren he,zondag hebben we gewandeld met Duuk, dat was leuk, maar voorlopig is Duukje genoeg.
    Veel Liefs
    XXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 120819

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: