54 - Reisverslag uit Porto, Portugal van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu 54 - Reisverslag uit Porto, Portugal van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

54

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 November 2009 | Portugal, Porto

Cinquenta quatro is het magische nummer mensen!

Hallo daar is ik weer, na een vrij lange afwezigheid, voor mijn begrippen!

De afgelopen week stond in het teken van etentjes en studeren! Ik ben veel opgetrokken met mijn Ierse vrienden/innen, heb daar zo nu en dan gegeten en ben daar na een wilde nacht ook blijven slapen! Hetgeen geen uitleg behoeft, omdat ik te moe was om mijn benen nog voor elkaar te krijgen!

Dit was na een klein feestje in de Mania, maar Cinquenta quatro is een ander verhaal, dat is een echte discotheek, voor de zaterdag avond! Oh mijn god wat een vrouwen, het lijkt wel of ze hier blikken hebben klaar staan die ze tegelijk openen, zodat h wemelt van de chica's met mooie zwarte haren en een snor, haha;)

Gisteren was de grote dag in mijn woning, we hebben paella gemaakt en een klein feestje gebouwd met vrienden van Kate en Fiona/Silke (belgië), het was wederom geslaagd, na die tijd werd het een mexicaanse fuif! Je raadt het al meneer Brinkman;;;; TEQUILA!!! HAHA

Lots of tequila

We hadden hoedjes gemaakt met een mexicaanse naam erop, ik was pedro en de ieren hebben me helemaal vol getatoëerd met spaanse onzin! Eén woord geweldig!

De eerste toetsen komen eraan, dus het is druk op het moment, ben druk aan het leren voor Engels e Spaans! Het zijn maar tussentijdse testjes, dus niet echt belangrijk, maar als je het nu doet, scheelt je dat een hoop stress!

Vanavond een date in de cinema Van Gogh(toepasselijk), met de spaanse dame en dan een klein rondje tapas!

Zaterdag; Salamanca
Eind November: Gran Canaria
December: Andalucië (zuiden spanje)
Midden Dec.: Ierland
Begin Jan.: Barcelona (+game)

Ik hoop dat jullie geduld hebben op mijn foto's, als ik thuis ben kan ik veel laten zien, en anders heb je altijd nog facebook, hé!

Donderdag okmt er weer een espicha aan, ik heb de vorige keer beschreven wat dat inhoudt! Dus ik houd mijn hart wederom vast, we gaan knallen! Hoop voor de jongens, dat er begin December ook zoiets is, kun je lachen!!!

Ik hou ziels veel van jullie! Wel persoonsgebonden natuurlijk, maar dat mag de pret niet drukken!

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, ik ga pasen vieren!

XXX




  • 12 November 2009 - 07:54

    Zus & Co:

    Hey Broertje!

    Fijn om te lezen dat je het nog goed naar je zin hebt daar. Succes met de toetsen! En....wij houden natuurlijk ook net zoveel van jou :-)!

    Dikke kus,
    Den, Duuk & San

  • 12 November 2009 - 15:08

    JJ:

    He Mar, ik heb mijn zus verteld dat jij het niet zo,n goed idee vindt om jouw op te zoeken, we begrijpen het wel dat je van ons houdt, maar ons liever niet in spanje ziet
    Ik ben me alweer aan het voorbereiden voor zwarte piet, als je hem daar ziet, doe hem de groeten en laten ze wat meenemen voor Duuk.
    Doe je best met alles.
    Dikke knuffels
    DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII

  • 14 November 2009 - 12:52

    Allard:

    Bongo!!

    Waaaat?! Een date?! Haha, waar is je vaste chick heen dan?!

    Al toetsen gehad or what?!
    Zo ja, hoe gingen die?!

    Ben alweer aant trainen voor 10 december, dat gaat wat worden! haha, zin aan!

    Benieuwd naar je verhalen, kom maar op!

    kus xx,

    Allie

  • 14 November 2009 - 18:31

    Paul:

    Hey Jonkers - feestmachine!

    Gaat je wel erg goed daar, zou je nog wel terug komen!? ;-)

    Zorg dat er na terugkomt een prachtige presentatie vol foto's en anekdotes is, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten :P

    Ciao!

  • 17 November 2009 - 11:45

    Toto:

    hey mark

    alles goed daar ook met de meiden??
    heb je al gehoord hoe je de toetsen heb gemaakt?
    ik ben door bij de graafschap
    in februari volgend jaar beginnen we met trainen
    op 4 april heb ik een wedstrijd tegen go ahead eagles.
    dan ben je gelukkig weer terug

    groetjes
    FABNT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Porto

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 120654

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: