Espicha 2 y 3 y no Salamanca - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Espicha 2 y 3 y no Salamanca - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Espicha 2 y 3 y no Salamanca

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

20 November 2009 | Spanje, León

Hallo mensen!

Na een rumoerige week in Portugal hebben we onze quest voortgezet op de espichas! Ze geven zo'n beetje elke week een espicha, maar als jullie hier zijn boys (is het espicha seizoen afgelopen, srry)!

Ik heb donderdag zo hard doorgehaald, dat ik om 4 uur op een bank wakker ben geworden voor de facultad de educaión!

Ik wist totaal niets meer, met als gevolg dat ik een verkoudheidje en een ontiechelijke koppijn eraan overgehouden hebt! Die koppijn speelt me nog steeds parten!

Ongelofelijk als je de dagen erna foto's ziet van dingen waar je niets meer vanaf weet! Increible! Daardoor heb ik de kleine trip naar Salamanca gemist! Maar we gaan naar het zuiden voor een week, das belangrijker dan 1 dagje Sala!!!

Daarnaast heb ik een ongelofelijk goede presentatie gehad voor Engels! Dat vak heb ik al in de pocket!

We zijn hier een feest aan het voorbereiden voor zaterdag, Philip wordt 22 jaar! Er komen hier zo'n 60 gasten over de vloer, dus het wordt een gekkenhuis!

Daarnaast zijn we lekker aan het relaxen de afgelopen dagen! Gewoon lekker voor de buis hangen en niet zoveel uitvoeren! We hebben hier natuurlijk alle wedstrijden gadegeslagen voor de playoffs! Ik moet zeggen die Ieren waren niet te houden hier! Ze gingen compleet balestic!

Ik moet zeggen, dat als je op jezelf bent en je je niet helemaal goed voelt ik soms wel heimwee heb!
Op zulke momenten heb je weinig contact met andere mensen, waardoor het moeilijk is je focus op iets anders te leggen!

Maar ik geniet hier elke dag, het gaat gewoon te vlug...ben er nog maar twee volle weken, zonder andere mensen, voordat we gaan reizen en de vrienden langs komen! We gaan wat beleven hier, hoop ik!

Daarnaast is het nog steeds aan mas o menos met nummer 10! Het blijft spanje, dus mee naar huis nemen zit er niet in! Een x terug komen, wat zeker gebeurt, zit er wel in!
Ben naar de bioscoop geweest en een paar keer wezen uit eten! Estaba muy bueno!

Ik kom terug voordat ik het zuiden van spanje ga verkennen, dit kan een week of 2 duren! Gebeurt er iets dan berichten we natuurlijk eerder!

Hou van jullie en doe geen dingen die ik wel doe hier!

  • 21 November 2009 - 10:16

    Roelof :

    hee pik ga je goed af hoor mooi van dat engels ga zo door hoort er ook bij als alleen maar feest vieren wij hebben helaas sanne moeten laten inslapen afgelopen dinsdag hij was op van ouderdom groetjes uit soeren

  • 21 November 2009 - 18:32

    JJ En BB:

    He Mark super van dat engels, wil een moeder toch graag horen,sponser ik toch niet voor niks.
    Wordt het toch spanje hoor ik, pas maar op, want ik had een vette telefoon rekening.
    Kan je beter hen en weer vliegen, vooral voor 2 cent.Sint en Piet zijn er, zal ze op de terug weg een kado meegeven.
    Kusjes uit Spankeren.

  • 25 November 2009 - 23:19

    MtV:

    Hahaha, lekker Bongolicious! Om 16.00 wakker worden op een bankje.. Lag er toevallig ook een pet voor je met daarin kleingeld?!

    (Ghehe, sekejus:P..)

    Adios amigies (K)

  • 26 November 2009 - 08:00

    Allard:

    Ouwe trekkip!!

    Haha, geniaal weer. wakker worden op een bankje! haha.

    We ziten hier al met zen allen af te tellen, na een kleine 2 weken en dan gaan we los.. Zin aan! Bel/sms nog wel ff voor die tijd..

    Dus, die nummer 10 is je vaste chick nou? ;). nice..

    Alweer helemaal beter trouwens?!

    Have fun zaterdag met die Ierse party haha.

    Hou je haaks pik!

    [L], Allie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 121060

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: