Viajar de León - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Viajar de León - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Viajar de León

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

31 Augustus 2009 | Spanje, León

Holá don y donás

Goeienavond vanuit een zonovergoten León (het is ongeveer 40 graden).

We hebben de lange reis van Santander naar León goed doorstaan, maar niet voordat ik de laatste dag in Santander beschrijf! Onvergetelijk!!

Coen en ik zijn naar een Cervezeria geweest. Zoals het woord het al zegt een biertent, waar je allerlei soorten bier, eten en tapas kan krijgen. We hebben daar ongeveer vanaf 5 uur tot 12 uur aan een tafel gezeten met een eigen tap. Het aantal liters dat je wegdrinkt kon je digitaal op een groot scherm zien!

Zoals men van ons gewend is zaten we met zijn tweeën in de dubbele cijfers, dit was een goede afsluiter van het feest op het strand van Santander!

De ochtend daarna begon de reis naar León, door de bergen van Cantabria. Het was werkelijk waar schitterend, bergen, oceaan en watervallen bepaalden gedurende 3 uur het beeld. Daarna waren het vooral lagunes en grote bergplassen.

Op dit moment vertoeven we in een 4 sterren hotel (Cortes dé León). We zitten geregeld aan het zwembad met een cerveza en buena chica's.

Gisteren en eergisteren zijn we de binnenstad ingedoken. Ik kan alvast verklappen dat mensen die van cultuur, het uitgaansleven, mooie mannen/vrouwen of het leven houden, hier aan hun trekken komen.

Vandaag ga ik voor het eerst de Campus bekijken, waar ik morgen voor het eerst een les ga volgen.

Aan het einde van de week wanneer Coen zijn weg terug gaat bewandelen beschrijf ik de afgelopen dagen. Waarschijnlijk een x stappen, weinig gedaan;).

xx-jes Bennie en Bongo

  • 31 Augustus 2009 - 16:03

    Allie A.:

    Bonkie kerel!

    Haha jullie zuipen je weer helemaap kapot daar begrijp ik uit je verhalen? Nice! Zoals het hoord..

    Ben benieuwd naar je verhalen over de campus!

    Dan zal je vast niet meer stappen en zuipen, maar 100% voor de studie gaan, of niet?! ;)

    Wacht op je volgende verhaal!

    Dikke kus,

    Allie A.

    PS: Ook voor die gele natuurlijk hehe :P

  • 31 Augustus 2009 - 17:19

    Rinke J.:

    Bongolicious,

    Je ben dus lekker verder gegaan waarmee je hier bent geëindigd lees ik, ok daar is het weer beter het land mooier en alles is onbekend wat nog wel het mooiste is eigenlijk!! naja drink nog maar een paar litertjes weg voor mij en muchos diversión en campus;)

    recuerdos
    rinkie boy


  • 01 September 2009 - 13:48

    MtV!:

    Licious & Bennedictus.

    haha, mooi verhaal weer bongo, leuk om te lezen:P!

    Maar wat las ik nou??!:"
    Vandaag ga ik voor het eerst de Campus bekijken, waar ik morgen voor het eerst een les ga volgen."

    Ga je serieus een poging wagen les te volgen daar?!

    Ghehe geintje! Veel plezier nog op je vakantie daar en succes op je eerste schooldagen, maar dat komt vast wel goed!:)

    Peace out!(K),

    MtV

  • 01 September 2009 - 18:33

    Joke:

    Ik lees het wel, je zit nog steeds aan de fles ,toch maar goed dat ik je snel heb leren drinken.
    Zoals ik het hoor genieten jullie wel.
    Ik mis je af en toe wel hoor.Een vraag: print jij jouw reisverslag ook uit?
    xxx Joke

  • 01 September 2009 - 22:37

    Paul:

    Hey Bongo,

    Ik lees hier dat ik toch de foute keuze heb gemaakt! ik had gewoon naar het buitenland moeten gaan!! GOED BEZIG DAAR..volgens mij kun jij je nu ook al in het spaans verkopen ;-)

    het gaat je goed daar,
    hatzee!

    ciao

  • 02 September 2009 - 11:08

    Willem:

    Hee nephew,

    Zo te lezen heb je niks te klagen, als de vrouwen en het bier goed zijn is dat al een hele troost!

    Succes met je studie daar en de mazzel!

    Groetjes!

  • 02 September 2009 - 14:33

    Sander:

    Jonkers, kerel waar ben je toch weer mee bezig! Ik merk dat je toch wel weer een geweldige studie(????) daar gaat doen. Het heeft toch wel kleine trekje van T&L. Beetje bierdrinken en kloten. Veel plezier nog daar en spreek je nog!!

    Adios!!

  • 02 September 2009 - 23:16

    Dennis V.:

    Hey grote Bongo vriend,

    Mooi om te lezen dat het goed gaat met kerel.

    Laat snel ff weten wat je nummer is kunnen we ff normaal lullen.

    Hoe staat het met lady's in Spain????

    Gr. en een kus.

    Dennis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 120616

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: