Molly Malones y numeró movil - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Molly Malones y numeró movil - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Molly Malones y numeró movil

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 September 2009 | Spanje, León

Hóla amigos y amigas

Eerst mijn MOBIELE NUMMER
0034 672657275

Als je dit nummer zo draait vanaf nederland dan krijg je mij altijd aan de lijn, ook sms-jes


Hey mensen het gaat na 6 dagen León te hebben verkend met mijn buddy Coen super goed met ons beiden.

Na een rustige eerste dag zijn we de tweede avond de Molly Malones gaan verkennen een ierse pub die reggaeton en salsa draait (het is tenslotte spanje; baris!).

De derde avond zijn we na de kennismakingsles met een groot gedeelte van de ERASMUS studenten op kroegentocht gegaan, vanzelfsprekend weten zowel coen als ik daar nog heeeeel veel vanaf. Het leuke was dat ik de volgende dag op school allemaal buitenlandse complimenten kreeg over ons feestgedrag, dus ik ken binnen 2 avonden al 60% van de ERASMUS studenten.

De vierde avond ben ik samen met coen in een kroeg beland, waar de glazen bevriezen en dan tappen. Deze avond valt niet te beschrijven, coen rijdt tegen de tap aan automobilisten blijven midden op de weg staan om te kijken wat er in de kroeg aan de hand is en wij gaan zoals het nederlanders betaamt gewoon lekker door met de polonaise.

Daarnaast wordt er natuurlijk ook gestudeerd. Heb nu 3 dagen spaans erop zitten, het is moeilijk maar gaat me redelijk af (komt ook door de leuke klas). Daarnaast heb ik vanaf vandaag een woning gevonden.

Ik zit in eerste instantie samen met een poolse en tsjechische meid. Ze hebben mij de grootste kamer gegeven vanwege mijn lengte (haha). Over 1 week komen daar waarschijnlijk een Ier en een Chileen bij. Lekker dicht bij de busaansluitingen en de CAMPUS!

Nog één avond met Coentje voordat hij het land verlaat, dus vanavond staat er een mooi eindfeest op het programma!

Namens ons beiden Hasta luëgo en tot horens!


  • 03 September 2009 - 17:49

    San&Den:

    Haha...wij moeten gewoon lachen om jullie uitstapjes. Echt zoals jij/jullie zijn.

    Fijn dat je nu een eigen plekje hebt gevonden. Ook leuk dat er zo veel verschillende nationaliteiten verblijven. Wil/kun je ons ook nog even het adres mailen/sms'en?

    Suc6 nog met je Spaans en straks in je eentje daar!

    Denken aan je.

    X ons

  • 03 September 2009 - 20:30

    Laura:

    Hóla Español!

    Dus we kunnen eindelijk bellen en/of smsen! haha.
    Je hebt het goed voor elkaar he, 2 meiden ook nog!
    En het uitgaansleven doet 't em ook wel!
    Heel veel succes met je studie en have fun!

    xx
    Lauw!

  • 04 September 2009 - 07:03

    Allie A.:

    Hahaha, mooi weer!

    Ook heeeel relaxt dat je de kamer deelt met die 2 oostblok chicks haha! Geniaal!

    Beetje mooie woning?!

    Ben benieuwd hoe die laatste avond was, kom op met die verhalen!!

    Ik bel je snel pik,

    xx

    Allie


  • 04 September 2009 - 09:56

    Inge:

    Querido Mark, Me alegro que te disfrutas tanto. Veo que hay muchas cosas para divertirte. Espero que te guste tu casa y tus compañeros de piso y que ahi talvez hay una chica agradable para ti! Pero no te olvides de mi!! Hasta pronto

    Liefs Inge

  • 05 September 2009 - 08:43

    Baris:

    onze feest beesten!

    zo te horen voelt je al lekker thuis daar hea?
    haha ja maar een ierse pub dat reggaeton en salsa draait, grandioos..
    alleen je moet wel ff foto's maken van je woning! en de meiden natuurlijk!!

    have fun bradda (K)

  • 05 September 2009 - 11:36

    Moeders:

    Het was weer even gezellig kletsen gisteren
    ik heb nu ook jullie foto,s gezien,vooral de laatste vindt ik goed bij jou passen,nou groetjes vanuit Spankeren

  • 05 September 2009 - 20:21

    Nielis:

    heey makkie
    hoe gaat het met je in spanje ik mis je al hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    wel gaaf dat je met 2 meiden samen woont

    groetjes
    ebk clan afbnt

  • 05 September 2009 - 20:25

    Nielis:

    heeeeyyyy makki
    alles goed in spanje
    ik vindt het wel gaf dat je met twee meiden samen woont hoor!!!!!!
    wij kijken elke keer uit naar jouw verslag

    groetjes
    ebk clan fabnt

  • 06 September 2009 - 12:17

    Jeff:

    Amigo!

    Wat kan jij toch leuke verhalen schrijven, zit ze met een glimlach te lezen :).

    Vet relaxt zo'n kamer en al die nationaliteiten. Ben benieuwd naar je volgende avontuur en natuurlijk de foto's!!!

    Zet 'm op daar!

    Xjes

  • 07 September 2009 - 17:16

    Annie Rob:

    Zo te zien heb je het reuze naar je zin .
    liters bier en stappen .
    Lukt het Spaans een beetje.
    veel succes met je studie daar
    en veel plezier
    denken aan je
    xAnnie en robje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 120867

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: