Coen va sú casa y Mark va a de ERASMUS fiestas - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Coen va sú casa y Mark va a de ERASMUS fiestas - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Coen va sú casa y Mark va a de ERASMUS fiestas

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 September 2009 | Spanje, León

Hóla amigos y amigas

Eerst mijn MOBIELE NUMMER
0034 672657275

Daar ben ik weer, na enige tijd zonder internet heb ik weer een mooie manier gevonden om te internetten (zit nu in een park, en ja met mooie vrouwen en korte rokjes; haha).

De laatste avond van Coen was aangebroken en mijn eerste dag in mijn nieuwe huis; dit was donderdag 03 September. We zijn met mijn twee nieuwe huisgenoten naar de stad gegaan en we Ewa (de poolse variant) heeft ons alle goede tapas barretjes laten zien.

Het werkt als volgt. Je komt binnen en bestelt vier drankjes; kosten ong; 3 euro (bij elkaar). Daarbij krijg je de tapas die ze in die bar serveren; dus vis, pizza kroketten, patatas bravas, ham, kaas, kipvleugels en weet ik eht wat allemaal! Na 10 barretjes hadden we ons partie eten gehad en gingen we naar de ARENA. Dit was geweldig om voor de eerste x mee te maken. We hebben tequila gedronken met de oostblok chicks en natuurlijk ben ik er voor het eerst uitgezet (ik klom door het raam de dansvloer op haha).

Dezelfde uitsmijter ziet mij een dag later aankomen (maar daar zodadelijk meer over). Coen ging naar huis en ik naar de spaanse cursus. Het gaat goed tot nu toe, ik kan het volgen en blijf veel leren "on the streets".

Toen begon het mijn eerste ERASMUS avond, met zo'n 80 man gingen we helemaal los in de chopiteria (shotjes-bar) en natuurlijk dezelfde arena, waar ik samen met de uitsmijter 3 tequila heb gedronken. Ik ben verzekerd van binnenkomst; welke avond dan ook;).

Het hele weekend ben ik met een kleine groep opgetrokken. Deze bestaat uit super leuke vrouwen en een paar toffe gasten. Ze komen uit Ierland (me mate), Senegal, Brazilië, Frankrijk, Portugal, Duitsland, Japan, Amerika en het Oostblok.

Naast de feesten heb ik hier ook al gevoetbald op de straat. Het gaat hier anders aan toe dan in nederland. Als je niets hebt moet je het verdienen dus ze breken je waar je bij staat! Maar jullie kennen mij dus na 6 gewonnen potjes zonder verlies, trok ik een lange neus en ben naar de Mc Donald's gegaan!

Ik woon zogezegd samen met een Poolse, Slovaakse, een Rus en daar komt nog een Ier bij. Ik heb de grootste kamer, met twee inloopkasten, 1:3/4 bed en twee tafels. Het gaat daardoor ook super goed hier. Wil wel graag een keer mensen spreken online, want internet werkt niet zo goed in ons appartement.

Ik zal aan het einde van de week nog een paar leuke foto's van de hele erasmus erop zetten, inclusief de vrouwen (en mannen; sorry dames) waar ik mee op trek!

Het ga jullie goed, ik zit nu aan een ijskoude en ga in de schaduw zitten; het is 38 graden!

Hasta Luëgo

• 08 September 2009 - 15:36

Coen:

Haha, ben/was jij er bij de arena uitgezet jah... ;) Mooi dat het goed gaat man!!! Het waren een paar top dagen!! De groeten daar... Veel plezier en tot snel...
    xxx Coen

• 08 September 2009 - 15:44

Big Mol:

Haha mooi verhaal, goed om te lezen dat je het prima naar je zin hebt! En je zit er pas net en nu er al uitgezet haha. Dit gaat nog wat worden de aankomende tijd;)

• 08 September 2009 - 15:58

Sylvia:

Heej Mark,

Wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt in Spanje...

Ik heb je zaterdag wel gemist hoor, op m'n party;)...maar ik zal er vanavond nog 1 op je drinken!

X Syl

• 08 September 2009 - 20:27

Allie A.:

Hahaha geweldig weer!
    Ook mooi dat je zelfs zonder je vaste vrienden een idioot bent en de tent word uitgezet: Respect bonkie!! haha..

Ik wacht op de foto's vd vrouwen! hehe..

(L)

• 08 September 2009 - 20:50

Jeroen:

Hee jonk,

Mooie verhalen!
    Ze worden elke keer weer gekker. Je bent dus nog niks veranderd:D

keep up the good work!

(K) me

• 09 September 2009 - 06:13

Huub:

Jonkers!

Goed bezig :) Ben benieuwd naar je kamer en naar je huisgenoten. Aan de nationaliteiten te zien heb je alle ingredienten om ervoor te zorgen dat Erasmus voor jou een groot gekkehuis gaat worden! Take care!

• 09 September 2009 - 15:56

Barizz:

Heey bongo,

haha prachtig! je bent niet de enge aap die kan klimmen dus..
    ik wacht met smart op de foto van de vrouwtjes en je kamer natuurlijk!

(L)

• 10 September 2009 - 14:20

Moeders:

He dat heb jij mij dinsdag ook niet verteld van het uit smijten, ik moet toch als moeder zeggen kijk je wel een beetje uit en ook met de meisjes. heel veel kusjes van een soms bezorgde moeder.