Fiesta a la playa - Reisverslag uit Santander, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Fiesta a la playa - Reisverslag uit Santander, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Fiesta a la playa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

28 Augustus 2009 | Spanje, Santander

Hóla gentes,

Vanuit het zonnige Santander mijn eerste reisverhaal. Op dit moment is er nog een verstekeling aan boord (Bennie), die natuurlijk vaak in dit verhaal voorkomt.

Na een goede vlucht zijn we met de taxi naar La Nautico Horadada gegaan.
Dit hotel ligt midden op het strand van de Magdalena in de baai van Santander. We kijken uit over de bergen en de oceaan.

Na een verkenningsavondje zijn we eergisteren de stranden gaan verkennen en eerlijkheidshalve dient gezegd te worden, het weer is goed, het eten is goed, maar de vrouwen zijn BLOEDMOOI. Tijdens een kroegentocht zijn we dan ook bevriend geraakt met een Roemeen, een Amerikaanse en een Indiase van 1.44 m (de foto's volgen nog). Vanzelfsprekend weten we weinig van deze avond.

Gisteren de hele dag sightseeing gedaan op een internationale markt aan de oceaan, het stadion en een training van Racing Santander gezien met Luis Garcia als sterspeler (staat op de pica). Daarnaast was het studentenavond, dus ben nog brak als ik dit aan het schrijven ben.

Er zijn geen kroegen tijdens studentenavond, alleen maar eigen drank mee, op een plein gaan staan en zuipen tot je erbij neervalt (op ons lijf geschreven). Maar de vrouwen lopen wel in korte jurkjes, rokjes of andere nachtjapons dat je denkt wat een leven we blijven nog even.

Vandaag gaan we jet-skiëen of kanoën over de baio de Santander, mijn eerstvolgende verhaal is pas weer in León.

PS: Mama Marijke er zitten hier gelukkig geen haaien en met die kleine gaat het hier heel goed (hij is bijna zwart).

Dikke kus Coen en Mark

• 28 Augustus 2009 - 10:32

Huub:

Ola amigo! Goed om te horen. Klinkt goed allemaal! Met 1,44 ben je officieel een lilliputter toch? :D

Geniet ervan en de groeten aan Coen.

Cheers mate

• 28 Augustus 2009 - 17:15

Den & San:

Hallo lief broertje!

We lezen wel dat je het al erg naar je zin hebt daar in Spain ;-);-);-)!

Houden zo!

X ons

• 28 Augustus 2009 - 17:51

Sjoerd:

Goed bezig Markie!! Ik denk dat ze binnen 2 weken allemaal weten wie en hoe Mark Jonkers is;) En 1.44m haha, die is gewoon vertically challenged:D

Groetjes grote mol

• 28 Augustus 2009 - 19:24

Rowanda:

Bongo we houden van je!

• 30 Augustus 2009 - 15:27

Nico:

Ik hoor het al. Tijd om naar huis te gaan dus. Dit is helemaal niets voor jullie. Maar ja jullie moeten wel he. Ik heb medelijden met jullie. Dan maar blij dat ik lekker in dit uitgaansdorp zit hoor. haha. Groeten vanuit het zonovergoten en prachtige plaatsje Dieren am IJSSEL. gr, nico