Espicha de veterenaria - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Espicha de veterenaria - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Espicha de veterenaria

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 Oktober 2009 | Spanje, León

Vai te Foder, Gentes

Allereerst wil ik mezelf gelukkig prijzen, het weer is nog steeds goed, haha!

Deze week was het studeer week, ben naar alle klassen gegaan en heb de nodige vrienden gemaakt in het spaans! Waardoor ik donderdag vanzelfsprekend op de espicha van de veterenaria mocht komen!

Dit is een feest op de campus waar 5.000 jonge gasten op af kwamen. Drinken en eten doe je buiten op de grasvelden van de cmapus en als je van de kaart bent, heb je daarna een feest op de veterenaria met zo'n 1.000 anderen! DJ, groot podium en lots of cervezas!

Het was'in één woord geweldig, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, iedereen was door het dolle heen! Ik ben daarna naar de grootste discotheek gegaan, die werd afgehuurd door de cmapus! 1.200 mensen die een kaartje hadden werden toegelaten en zagen het ochtend licht opkomen, toen ze het pand verlieten!

Ik was samen met mijn Ierse companero om 10 uur thuis, dus dat werd een dagje uitbrakken, haha! Zit nu ook voor het eerst in het futbol sala team! Eerste wedstrijd 24-5 tegen de Mexicanen, wat zijn we toch weer goed, hé! 7 golazos de mi!

Dit weekend, heb ik de vriendinnen van Kate en Cyra ontmoet, lekkere ierse vrouwtjes, die zeker niet misstaan! De plannen om naar Ierland te gaan met Kerstmis worden concreet, en zoals het er nu naar uitziet ga ik met Philip naar dat godvergeten eiland toe!

Woensdagavond komt barcelona op bezoek in het mooie León, ze spelen tegen Leonesa, het wordt een gekkenhuis rond mijn huis, duizenden mensen, de dranghekken zijn nu al geplaatst! hoop ee glimp op te vangen van de altijd bewondereenswaardige messi en Zlatan Ibra of course!

Begin januari, na een zware jaarwisseling toog ik met een paar vrienden naar barcelona - villareal, zitten op rij 12 achter de goal aan de kant van Messi, wordt een geweldige ervaring, blijven daarna 2 dagen in de stad en verhuizen daarna per auto naar León, met Dennis, Erik en Evert Palm! Kijk er nu al naar uit!

Daarnaast ben ik bij nummer 10 blijven steken, deze spaanse schone kon ik niet laten lopen en ga nu al zo'n twee weken met haar, van een echte relatie is natuurlijk nog geen sprake, je blijft tenslotte ERASMUS, maar dat ze wat heeft dat is wel duidelijk, ahha;)

Maar Allie wees gerust ik blijf niet op 10 steken hoor, we gaan gewoon vrolijk verder! Dus laat je kalender nog ff hangen, haha!

Donderdag zogezegd naar Portugal, dan kom ik daarna pas weer trug met de volgende story! Hoop dat jullie een goede indruk krijgen, van wat hier gebeurt, het is soms met geen pen te beschrijven, wat je allemaal meemaakt, daarom typ ik het ook!

Als laatste wil ik nog even de groeten doen aan de familie en vrienden, jullie mailtjes en reacties, houden me op de been! Het leven hier is eenzaam en zwaar!

Iche Iche, y gampei!




  • 25 Oktober 2009 - 18:57

    Hiele:

    hey vent

    Zo te lezen heb je t nog steeds hardstikke goed daar!:):)Ook leuke dingen in t vooruitzicht trouwens. Ik zal met huub en hans eens om de tafel wanneer wij eventueel komen

    Spreek je !! Hou m in de box

  • 25 Oktober 2009 - 19:11

    Dennis:

    Hey BONGO,

    Kerel we gaan er een mooi feest van maken.
    Gedraag je nog een beetje pik.

    Kussie

  • 26 Oktober 2009 - 08:13

    Zus & Co:

    Hi!

    Hebben we ook een foto van die nr. 10? Even kijken of het erbij past...;-)!

    Hier is alles oké. Duuk gaat nu echt naar mensen en andere dingen kijken en begint (sinds twee dagen) ook naar mij en Dennis te lachen, leuk joh! Hij groeit als kool, is nu alweer ruim 4 kilo. Zal je binnenkort wel weer even een fotootje mailen.

    Tot gauw en veel plezier in Portugal.

    Dikke kus en een 'lik' van ons allemaal!

  • 26 Oktober 2009 - 12:58

    JJ En Fam:

    He Mark het gaat weer goed lees ik .
    Wordt het wat met die spaanse want dan moet ik ook op curcus? ik heb een weekje herfstvakantie, nou het weer, is er ook naar.
    Erik heeft er zin in om naar jouw toe te komen ,misschien scoort hij ook nog ?
    Bert is ook thuis en probeerd ook te scoren.
    Groetjes van ons en een paar tandjes van Bobby

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 26 Oktober 2009 - 14:09

    Allie A.:

    Hahaha, ik wou net zeggen bonkie! Je gaat je toch niet binden daar aan zown chick he hehe..

    Mooie verhalen weer, ben echt stik jaloers op wat jij allemaal mee maakt!

    Hou het weekend van 12 december ook maar vast vrij, zijn hier ook al concrete plannen om jouw kant op te komen dus.. Maaar moet nog ff uitgewerkt worden, je weet hoe dat gaat.. Maar komt goed!

    Ben benieuwd of de portuugese chicks je ook bevallen donderdag haha! Toi toi toi! Kom aaaaan!

    :P [L]..

    Allard

  • 26 Oktober 2009 - 19:17

    Huub:

    Hee maatje. Goed om te lezen dat ERASMUS je nog steeds bevalt :) Zoals je al gehoord hebt kom ik niet mee begin januari. Sorry maat! Heb nu een baan en er komt wsl ook nieuw huis aan etc etc... we hebben het er nog wel over.

    Kalm aan en hou hem niet in de box! ;)

  • 27 Oktober 2009 - 18:16

    Jeroen:

    Hee bonk

    Vastigheid! je komt toch wel terug he??

    Wij komen iig wel naar jou, het is vandaag geboekt:D Wordt mooi feesie!

    Rustig aan nog f

    kissis

  • 03 November 2009 - 08:31

    Allie A.:

    Bonnngoooooo!!

    Waar blijven de nieuwe verhalen?! Hehe..

    ik zit er op te wachten! (A)

    Dikke kus,

    Allie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 121589

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: