Espicha de la hostia - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Espicha de la hostia - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Espicha de la hostia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

20 Maart 2010 | Spanje, León

Hallo chicos y chichas

Hier wederom een zoetsappig verhaal uit spanje, heb ff op me laten wachten. Is mooi weer hé en veel vrouwen hier, dus veel werk aan de winkel.

Allereerst ben ik weer eens in een paar vreemde situaties belandt zoals gewoonlijk.

Het begon allemaal op maandag, de vrouwen die mij nog kennen van het eerste half jaar, die zijn niet weg te slaan, maar het grote probleem is dat ik nu zo half half een spaanse meid heb....dus dat zorgt voor veel vermaak binnen de Erasmus leden.

Ben ik woensdag met haar naar de film geweest, lig ik na 30 minuten al te slapen tijdens Avatar, was helemaal naar de klote! Onze andere maatjes
zijn aan het experimenteren met gloeilampjes waaruit je kan roken, lach me kapot hiero, wat een idioten!

Zogezegd, woensdag St. paddy´s day, de nationale feestdag van de Ieren. Toevallig ken ik hier en daar een paar Ieren, dus lag om 5 uur in de middag al spartelend in het zonnetje op de campus zo lam als een deur te zingen met mijn Ierse meiden. De avond bracht nog veel meer dan alleen maar bier, want de spaanse vrouwen kon ik één voor één inlaaien voor een terugrit naar mijn huis. Had voor de verandering een oranje shirt met mijn naam aangedaan. Werkt behoorlijk moet ik zeggen.

Donderdag de espicha der espichas. 7.000 man stonden te hossen en te zuipen als een malle. Ik heb het tot 8 uur in de ochtend volgehouden, als je er vanuit gaat dat we om 12 uur in de middag er stonden, dan is dat een goede 20 uur.....hahahhaha.

Mijn amigos de brazil y italia....zijn echte idioten, we hebben samen de hele tent afgebroken. Het is wederom genieten dus. Gisteren een dag gehad van onthouding, ik heb helemaal niets uitgevoerd. Filmpje gekeken en geslapen, het leven is te goed hier.

Natuurlijk heb ik ook nog iets voor school gedaan, anders lijkt het alleen maar dat ik aan het feesten ben hahaa. Ik heb alles rond, alle papperazzen en andere dingetjes...dus ben het hele vorige weekend druk geweest met werken tot en met donderdag middag.

Daarnaast wil ik iedereen die nog een x wil langskomen aanraden, om dat in de zomer te doen. Lekker weer en mooie vrouwen in korte rokjes....dus als je een man bent en straight bent....dan ben je van harte welkom om de spaanse cultuur te proeven!!!!!

Ik ga er eind aan breien, want het is zaterdag 11 uur en heb al een stuk aan de bakfiets, dus met andere woorden, houdt hem in de verpakking en het ga jullie allemaal goed.

Nos vemos chicos y chicas!

Ps Tegenwoordig voetbal ik alleen nog maar met brazilianen het belangrijkste toernooi gewonnen met 4 doelpunten verschil in iedere wedstrijd! Dus ik doe nog wel iets hier!!!!

  • 21 Maart 2010 - 11:52

    Jj En Bb:

    He vriend, een reactie, dacht dat het feesten over was,maar het lukt toch nog steeds dus.
    Dan weten we dat ook weer,we bellen.

    xxx bert en mams.

  • 22 Maart 2010 - 20:35

    Zus & Co:

    Hey broer(tje),

    Dus wij vrouwen, straight maar getrouwd of samenwonend zijn niet welkom?????;-)
    Nou ja, gelukkig zie ik je binnenkort weer in NL.

    Verder gaat hier alles helemaal super. Duuk heeft sinds afgelopen vrijdag geen spreidbroek meer aan. Alles zag er goed uit JOEPIE!!!. Als hij 2 is/wordt moeten we nog een keertje terug voor controle. Goed hé!?!?

    Tot gauw!

    Knuffel XXX San

    Enne, ben nu wel een keertje benieuwd naar die Spaanse)

  • 25 Maart 2010 - 22:32

    Jeff:

    Bongos!

    Goed bezig kerel. Ik hoop dat ik van de zomer langs kan komen, ga mijn best doen :)!

    Muchos succesos daaros,

    X

  • 28 Maart 2010 - 17:38

    Tomas:

    hey feestbeest leuk je verslag te lezen.hoe ziet die spaanse schoonheid de uit.
    ik ben door bij go ahead eagles ik mag nu volgend siezoen in de d2 van go ahead eagles spelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 120828

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: