Nuevo piso - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Nuevo piso - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Nuevo piso

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Maart 2010 | Spanje, León

Hallo mensen,

Er is weer een mooie tijd aangebroken. Ik ben toch terug naar Spanje gegaan omdat ik het miste. Vooral de mensen en het leven in Spanje is toch iets apart.

Het plan om hier af te studeren is goed ontvangen en heb nu voor elkaar gekregen dat ik een eigen werkruimte krijg en 2 begeleiders die mij helpen bij het volbrengen van dit project.

Daarnaast moet ik mijn scriptie in het spaans schrijven, iets dat natuurlijk heel moeilijk gaat worden, maar ook wel een uitdagende factor bevat.

Dit schrijvende heb ik een mooie piso gevonden met 3 spanjaarden. Alles is super deluxe en de kosten zijn gering.

Dit weekend heb ik bij de Ieren geslapen en natuurlijk een klein feestje gebouwd, zolang het nog kon. Ik zal mijn levensstijl wel iets moeten aanpassen doordat ik veel werkuren moet maken, maar daarnaast is het weerzien met de mensen hier geweldig.

Nos vemos, love you'll

xx

• 09 Maart 2010 - 13:09

Hiele:

Nice ! ;) Keep up the good work

• 09 Maart 2010 - 16:01

Huub:

Goed bezig Jonkers! Succes met het schrijven van je scriptie in het Spaans. Muchos respectos maat. Gaat je lukken. Wij spreken elkaar!

Adios!

• 10 Maart 2010 - 11:54

Jj En Bb:

Hoi Mark
    Je bent goed bezig,het is hier zonnig, bij jou ook, geen overstromingen?
    We zijn trots op jouw.

veel liefs

• 10 Maart 2010 - 15:21

Rinke:

markos!!! jij bent me er ook 1!!! fantastisch dat je weer een halfjaar daarheen bent..ben jaloers...veel plezier en keep hem in the broek he;)

• 10 Maart 2010 - 15:34

Rinke:

• 10 Maart 2010 - 16:30

Reusje:

Lekker jonkers! je zal nog wel genoef uren vrij maken daar denk ik! :P

Veel succes en zien elkaar over 6 maanden weer.

• 19 Maart 2010 - 17:59

Allie A.:

Booooongo!

Waar blijven de verhalen?!
    Je kan me niet vertellen dat je nog niks heb gemaakt haha..

I'm waaaaiting! hehe.