Phillies y enfermo - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Phillies y enfermo - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Phillies y enfermo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

30 November 2009 | Spanje, León

Hallo burgers en buitenluitjes!

Allereerst onze bevindingen van het feest dat wij hebben georganiseerd op zaterdag 21 november voor onze grote vriend PHILLIP!

Het was een regelrechte gekkenhuis, we hebben inkopen gedaan met 3 man bij de Lidl, de winkelwagen meegenomen en het huis versierd met allerlei gekke chinese versieringen!

Op het moment supreme waren er 60 mensen in huis! Een regelrechte ramp voor ieder weldenkend persoon, maar niet voor ERASMUS-studenten. Het was geweldig iedereen was aan het dansen of kletsen of ouwehoeren of dingen van het balkon aan het gooien!

Dat behoefte een aparte alinea: De dag na het feest vond ik samen met philip een bezem in de boom, een pedaalemmer op het dak van de buurman, een fles vodka in de buurman zijn garage, een ananas van 5 hoog naar beneden gegooid op het trottoir en een paar glazen die naar beneden werden gegooid als aardigheidje! Een regelrechte ramp dus, haha!

Zoals gewoonlijk was de politie er weer bij om een uurtje of 11, maar die kwam alleen vragen of iemand met de auto was, omdat ze een auto gingen wegslepen, haha! Wankers!

Al met al was het een feest om niet meer te vergeten, maar we gaan het overdoen in hetzelfde huis wanneer romy jarig is! Laat dat nu net op 12 December zijn en laat dan net de hollandse brigade arriveren in León, haha groots jongens!

Na dat feest heb ik 6 dagen plat gelegen met keel problemen, de temperatuur daalt hier zo snel in de avond/nacht dat je na het uitgaan, vanzelf een probleem hebt! Heel warm binnen erg koud buiten!

Dus heb ik een antibiotica kuur moeten volgen van 4 dagen, maar ben er weer bovenop en kern gezond! Had 6 dagen niet kunnen eten alleen drinken, dus ben gister in mijn eentje naar de MC Donalds gegaan en heb me volgevreten! DELICIOUS!!!!

Vandaag Barca-Madrid (1-0)! Wat een gekkenhuis hier, mensen zijn puur voor madrid (zitten er 2,5 uur vandaan)! Dus de meeste supporters waren erg agressief en opgehitst, mooi om voetbalbeleving te zien in een bar of pub! Dat is het verschil met nederland, mensen beleven de dingen hier intens, vooral als het om sport gaat! en dan vooral om clubteams, echt de moeite waard om te zien, maar vooral te VOELEN!!!

Het worden 4 dagen school en dan vertrekken we voor een week naar het warmere zuiden! We gaan Cadiz, Malaga, Grenada en nog wat kleine dorpjes bezoeken. Natuurlijk het strand wordt een geweldige ervaring, met zijn surf- en waterski plekken! Ik weet niet precies wat we gaan doen, maar hebben veel vrije tijd om ons eigen plan te trekken, dus dat gaat helemaal goed komen!

Ik zit hier nog een paar weken voor alle familiedagen van het jaar, zoals Kerstmis en Oud en Nieuw, time is flying! Ik moet zeggen dat ik me erg op mijn gemak voel, bij alle nationaliteiten en we hebben een geweldige tijd zonder familie en vrienden in deze speciale tijd, maar dat wil niet zeggen dat ik jullie niet mis! Ik denk bijna iedere dag aan jullie, bijna op maandag, bijna op dinsdag en bijna op alle andere dagen!!!!! haha

Oftewel het is gewoon een te mooi leven hier om terug te gaan, explore the world and come to León, it's a wonderful experience!

Na Andalucia komt onze razende reporter weer trug met een verschrikkelijk verhaal over saaie plaatsen in het zuiden en rustige avondjes kaarten in het hotel!

Doeg doeg en wai wai

• 30 November 2009 - 14:18

MtV:

Ghehe, mooi verhaal weer bonkie! Als ik het zo lees ben je al bijna op zoek naar een vaste verblijfplaats daar:P! Hihi

Licious, keep 't rustig en we zien je over pak en beet 1,5 week:D!

Adios amigieeees

• 30 November 2009 - 17:17

Rinkadinke:

hey die jongo,

mooi om te lezen....dat feest op de 12e gaat mooi worden kerel...heb er ontiegelijk veel zin in!!! veel plezier in the south...tot volgende week:D

muchos kissos haha

• 01 December 2009 - 19:19

Zus:

Fijn om weer wat van je te lezen. Veel plezier in the south!

X

• 03 December 2009 - 14:21

JJ:

Ik ben blij dat het weer goed met je gaat,had ik natuurlijk ook al wel van jezelf gehoord, maar toch.
    Dus als ik het goed begrijp, kom je niet naar de fam meer, oke.
    Nauw fijne dagen, Jeroen komt winterse warme kleren voor jouw ophalen,van de fam moet je het toch maar weer hebben he.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiii.