Loco Loco fin de semana - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Loco Loco fin de semana - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Loco Loco fin de semana

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

21 Oktober 2009 | Spanje, Salamanca

Priv jet, kak dilar!

Hoe gaat het met mijn meest trouwe luisteraars en kijkers!

Hier is alles een beetje aan het bedaren, hhaah, dat dacht je! Het is naast de school gewoon een geweldig leven!

Afgelopen week heb ik het genoegen gehad om bij de Ieren te dineren, films te kijken en natuurlijk te feesten. Van het één komt het ander, dus er zijn plannen om met de Kerstmis naar Ierland te gaan en met Oud en Nieuw hier in Spanje een geweldig feest los te laten!

Voor de rest is er nog niets concreets, dus dit onderwerp laat ik rusten. Wat wel concreet is, is dat de voorhoede van nederland moeite heeft met het vinden van de tribune, ze hebben wederom 2 voltreffers afgeleverd in de blessure tijd van de 1e helft! Beide keren was Spanje het slachtoffer, waarop er een monsterscore van 9-0 op het electronische scorebord verscheen!

Van het weekend hebben we weer ouderwets doorgehaald en morgen komt er een campus feest aan! Dit is de eerste voor mij, dus ik kijk er naar uit om een lekker drankje te nuttigen met mijn spaanse broeders!

Ik zit tegenwoordig ook in een ERASMUS zaalvoetbal elftal, geweldig, de helft kan geen bal raken, haha! HEt is natuurlijk meer voor de fun, dan dat we echt wat uitwreten!

De temperatuur daalt hier snel in de ochtend en avond, dan wordt het redelijk puntig weer, jammer genoeg snik snik! Maar overdag is er de zon, die je door je kater heen sleept;)!

Nog één weekend en dan staat Portugal op het programma kan eerlijk gezegd niet wachten om Lissabon en Porto te aanschouwen, lijkt me fantastisch! We hebben weer een geweldige groep samengesteld die meegaan, dus dit kan niet misgaan!

Mijn school gaat tot nu toe redelijk goed, kan alles redelijk volgen! Ze praten alleen veel te snel, waardoor het soms lastig is, maar dan helpen de brazilianen mij wel!

3 januari ga ik met vrienden na mijn geliefde Barcelona, een wedstrijd bezoeken en de stad bezichtigen, oftewel er staat van alles op de planning, maar er moet ook nog geleerd worden, hé moeders!

Ik ga zo dadelijk naar een dress code party, met allemaal lekkere chica's, dus maak je niet druk om mij! Zal vaderlands eer hoog houden!

Muchos besos en kusjes aan Duukske!

XX

  • 21 Oktober 2009 - 09:50

    Jeff:

    Lekker bonko, het blijft goed gaan daar zo te lezen. Ben benieuwd wat je van het campusfeest kan herinneren haha.

    Xx

  • 22 Oktober 2009 - 16:25

    Allard:

    Bonkie!!

    Haha, en hoe was de dresscode party?! Wat was de code en hoe ging jij?!

    En wat is de tussenstand?! Heb hier namelijk een scorebord voor je hangen hehe..

    Hou de Hollandse eer hoog he!

    much love,

    Allie.

  • 22 Oktober 2009 - 19:52

    Duuk:

    Heel veel kusjes terug!

  • 24 Oktober 2009 - 13:41

    JJ:

    Heb je goed zoontje een klein beetje studeren kan geen kwaad , laat die hersencellen maar een beetje werken ,hiermee scoren kan ook geen kwaad.
    Leuk he dat er wat hollandse vrienden komen.
    Oma heeft nog gebeld dat ze met jouw had gebeld ,toch leuk dat ze dit doet vindt je niet?

    Veel kusjes JJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 120670

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: