Terug in Spanje - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Terug in Spanje - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Terug in Spanje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 Oktober 2009 | Spanje, León

Hallo eerwaarde medelevers

Ik ben weer terug in spanje na een geweldig weekend in Nederland. Vele volgers heb ik gesproken, gezien, geknuffeld of gekust, dus echt nieuwe verhalen kunnen niet toegevoegd worden aan dit hoofdstuk!

Na een goede heenreis naar het altijd mooie Spankeren hebben we vrijdag de verjaardag van mijn grote broer gevierd! Dit ging gepaard met veel vrienden/vriendinnen, familieleden en natuurlijk de nodige versnaperingen!

Zaterdag was het Duuk-dag. Wat een mooi mannetje is het toch! Ik ben de gehele ochtend en begin van de middag bij hem geweest en moet zeggen, dat ik niet kan wachten totdat hij groter wordt en we samen een koude goude jongen kunnen drinken (maar blijf nu nog maar even aan de melk, daar wordt je sterk en groot van)!

In de avond moest er natuurlijk uitgegeaan worden. Het is zo verschillend in Nederland vergeleken met spanje! Het is extreem druk in Nederland vergeleken het spaanse uitgaan! Hier ren je van hot naar her, daar ben je hoogstens in 3 gelegenheden te vinden per avond! Maar ik heb me toch kotselijk vermaakt, haha!

Zondag was natuurlijk een dagje de amigos de futból! Jammergenoeg kreeg Erica met 1-0 aan de kont, maar heb wel een mooie wedstrijd gezien, na die tijd ouderwets kantine hangen! Was te lang geleden, wist niet meer hoe het moest!
Daarna werd er door een grote groep naar de chinees gegaan! Ik moet zeggen - afgezien dat we de complte tent hebben verbouwd en ik het eten er netjes weer heb uitgegooid na sluitingstijd - dat we ons goed hebben gedragen!

Iedereen bedankt voor de leuke 3 dagen!

De terugreis was een ramp, een piloot die volgens mij de avond ervoor te diep in het glaasje heeft gekeken en 1 uur vertraging. Uiteindelijk heb ik het overleefd en zit ik weer op mijn plekje in León!

Ben alweer 2x uitgeweest, omdat maandag een fiesta dag was en gisteren erasmus night! Er is geen klote veranderd, lig nog steeds goed in de groep, haha! Het wordt nu wel iets rustiger!

Ben de afgelopen 2 dagen, netjes naar school gegaan, tenminste als de leraren opkomen dagen;) Zij zijn erger dan wij leerlingen, verschrikkelijk!

Ik ga 29 Oktober t/m 3 November naar het altijd schone Portugal, niet te verwarren met Poortugaal, daar kan je alleen maar bier drinken! We gaan Lissabon en Porto bezoeken! Hier komt natuurlijk een uitgebreid verslag van! Ik probeer de aankomende dagen ff helemaal los te gaan, zodat ik in het weekend jullie weer een smakelijke aaneenschakeling van verhalen voor kan leggen.

Mijn huis veranderd langzaam in een vuilnisbelt van gestolen vlaggen, grote pamfletten, geboortekaartje (duuk) en natuurlijk foto's van de kleine! Op deze manier voel ik me een beetje thuis! De eerste dag was moeilijk om te acclimatiseren, maar na de eerste SAN MIGUEL, voel ik me weer thuis!

Van de week gaan we kijken of de voorhoede van het Nederlands elftal nog steeds zijn vormbehoud kan tonen, na een weekendje nederland! Ik hoop niet dat de jetlag parten gaat spelen;)

Love you all and looking forward to the weekends with my friends!

Ha Luégo


  • 14 Oktober 2009 - 13:20

    Huub:

    Jonkers! Fijn dat je weer helemaal gewend bent aan het leven als ERASMUS :) Leuk om weer even in real-life te zien hoe gek je bent ;) Ga lekker door met waar je bezig was en we spreken elkaar eerdaags wel ff over chat oid. Adios!

  • 14 Oktober 2009 - 15:49

    JJ:

    He kerel, fijn dat jij het weekend toch leuk vond, ik ook, heb je wel weinig gezien, maar dat had ik wel verwacht.
    Probeer wat van de school te bakken,doe een beetje rustig met de drankjes en het scoren (1 Duukje is verlopig genoeg ha ha ),en het is niet zo goed voor de hersencellen. heel veel liefs JJ

  • 15 Oktober 2009 - 11:24

    Den, Duuk & San:

    Hi!

    Fijn dat je daar weer goed bent aangekomen. Ik ben erg benieuwd naar de verhalen uit Portugal/Lissabon/Porto!

    XXX en dikke knuffel ons

    Ps. kan je verzekeren dat het voorlopig gewoon melk blijft ;-)!!!

  • 20 Oktober 2009 - 15:01

    Ilona:

    Allerliefste Mark!
    Ik vond het helemaal geweldig toen ik je die zaterdag tegen het lijf liep en ook nog eens de kans kreeg om je voor te stellen aan mijn grote liefde :)
    Ik wens je nog een toptijd toe daar in het mooie Spanje en we zien ons hopelijk snel weer!!!

    Dikke kus,
    Iloontje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 120620

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: