Fiesta y Policia - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Fiesta y Policia - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Fiesta y Policia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 Oktober 2009 | Spanje, Madrid

Hola peoples! Haha

Daar is ik weer!

Ik heb weer gekke dingen meegemaakt de afgelopen dagen! Allereerst de pre party van de Campus (voor Allie). We begonnen bij mij thuis met een stuk of 6 flessen vodka en zijn daarna naar de buren gegaan voor een groot feesie, voor het uitgaan! Vanzelfsprekend stond de muziek te hard, ze konden ons horen op afdeling 10 en ik woon op 1, haha. Dus dan weet je wat er gebeurt, POLICIA!

Het mooiste is, als er politie komt, dan doe je gewoon de ERASMUS stijl. Ik weet niets, ik kan geen spaans en ik ben een idioot, oftewel hun snapten er niks van en gingen weer weg, haha!

Na het indrinken gingen we naar de stad, te dronken en met alle ERASMUS. Ik ruilde mijn shirt voor een topje van een vrouw en toen begon het. Eén of andere gek heeft mijn telefoon gestolen, ik raakte in een gevecht met 4 spanjaarden, één daarvan voelt mijn vuist nog steeds op zijn kaak branden! Maar desondanks ben ik mijn telefoon kwijt, heb wel weer hetzelfde nummer terug gekregen, dus call me if you want! Het feest was een gekkenhuis ze hebben mij afgevoerd met een topje van een vrouw en een shirt van een chinees (ik weet niets meer)!

Nu ga ik lekker naar school en doe ik een beetje fitness en kan ik normaal leven. Dag tot dag bestaat uit school een siesta en een party met de andere ERASMUS. Nederland heeft een goede serie afgewerkt, ze scoorden de 5-0 tegen Polen en de 6-0 en 7-0 tegen Spanje, haha! Guapa chicas! Het lijkt wel of we teveel spitsen hebben in ons elftal, haha!

Van het weekend ben ik naar Extremadura geweest, dat is in het zuiden van spanje. Hebben we romaanse gladiator theaters bekeken en natuurlijk een klein feestje gebouwd met de andere Amerikanen die op de reis waren!

Dit weekend kom ik terug naar Nederland, ik land morgen, dus houdt je hart vast, we gaan een knalfuifje bouwen en natuurlijk ga ik mijn kleine neefje (duuk) aanschouwen. Afgaand op de foto's kan ik zeggen dat het een mooi menneke is! Kus

Voor de rest gaat het wederom nog steeds goed, alleen vandaag regent het voor de eerste keer in dit mooie land. Vanavond gaan we voor een diner voor 15 in onze piso, alle nationaliteiten zijn aanwezig, australiërs, japanners, italianen, fransozen, spanjaarden en natuurlijk als finishing touch, the DUTCH!

Vanuit een regenachtig Leon zeg ik tegen jullie. Doe geen dingen die ik wel doe, en probeer altijd de politie te vriend te houden, want we hebben er altijd bij willen horen, BIJ DE POLITIE! haha!

Dikke kus en knuffels



  • 07 Oktober 2009 - 09:10

    Huub:

    He fuckin' ERASMUS!!!

    Wat maak jij er een zooitje van zeg... niet te geloven :) Hoor aankomend weekend de verhalen wel! Leuk dat je er weer ff bent. Kalm aan pik!

    X Huub

  • 07 Oktober 2009 - 17:55

    Sylvia:

    heej mark,

    nou ik ben benieuwd naar al je wilde verhalen!....
    ik kom vrijdag ook naar de verjaardag van Erik, dus dan hoor ik het allemaal wel aan!...

    tot dan!

    Xxx Syl

  • 08 Oktober 2009 - 06:10

    Allie A.:

    Hahaha, prachtig weer!
    Dat topje van die chick gehouden als aandenken?! Hehe..

    Goede reis hierheen en ik zie/spreek je sowieso dit weekend!

    xx Allie.

  • 08 Oktober 2009 - 15:21

    Zus:

    Hi!

    Wat ben je toch een gek jong ;-)

    Fijn om je dit weekend weer even te zien. Verheugen ons er nu al op! Goede reis alvast!

    XXX van mij (natuurlijk ook van Dennis en Duuk!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 120941

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: