Mark es un tio de pequeno DUUK - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Mark es un tio de pequeno DUUK - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Mark es un tio de pequeno DUUK

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 September 2009 | Spanje, León

Hallo mensen in het mooie Nederland!

Allereerst wil ik mijn zus en zwager heel veel geluk wensen met hun kleine kindje, genaamd DUUK.

Met andere woorden, ik ben dus oom geworden. Ik moet zeggen het is een geweldig gevoel, maar ik kan niet wachten om de kleine te zien en vast te houden! In madrid heb ik enkele kleinigheidjes gekocht en natuurlijk op de gok dat het een mannetje zou worden. Gokken gaat me dus goed af, haha!

Daarnaast is het hier weer eens 30 graden, na 2 dagen met slecht weer! We hebben de welcome session gehad er zijn gewoon ff 200 ERASMUS studenten bijgekomen! We zijn nu dus met ongeveer 300 studenten uit foreign countries. Some crazy shit!

Natuurlijk heb ik de dag dat ik oom ben geworden een geweldig feest gegeven, dit was tevens de dag dat de nieuwe erasmus er waren, dus ik ben al een bekendheid geworden op de campus en bij de andere erasmus studenten, ze noemen me nu al MANOLO! haha.

DE aegee organiseert allerlei tripjes, etentjes en andere dingen waar je voor een spot prijs aan deel kan nemen. Geweldig, van het weekend gaan we naar ponferrada en over een week gaan we naar EXTREMADURA, onder madrid!

Mijn vakken die ik heb gekozen komen totaal niet overeen met wat ik ervan had verwacht. Ik ga hier spaans, economie en business volgen in plaats van architectuur. Eén engelse klas zit daarbij, dat wordt lachen, want wij kunnen beter engels dan de lerares, haha. Lekker verbeteren die spanjaarden!

Het regelmatige leven zit er nog steeds niet in, ik ben nog maar 2 dagen thuis gebleven in 4 weken tijd. Het is gewoon te makkelijk om uit te gaan, in dit land! Daarnaast is het leuk om tapas te eten voordat je gaat stappen.

Ik wist dat de politie me één keer ging pakken in dit mooie land. Wat gebeurt er gisteravond, ja hoor, wordt ik aangehouden! Het mooie is ik snap de ballen van de taal als ze snel gaan praten, dus ik ben maar gewoon lekker in het Engels terug gaan lullen. Bleek dat de man een vuurtje wou hebben! Aangezien ik een gekke Ier bij me had, scheelde het niet veel of die politieman zou uit zijn slof schieten. Maar het is opgelost.

VAnuit spanje zeg ik....masolos en tio mark houdt van kleine duukse! Kus

  • 24 September 2009 - 15:51

    Roelof En Familie:

    ja mark gefeliciteerd met je zus gedrag je dan ook als een oom kerel, doe ik ook altijd bij jullie groetjes uit laag- soeren alles goed hier met de familie

  • 24 September 2009 - 20:42

    Annie En Rob:

    hallo mark gefeliciteerd met je behaalde studiepunten knap hoor en dat even tussen al dat feesten door.niet te geloveeeeeeeeeeen.
    geniet er van .gr annie en rob

  • 26 September 2009 - 12:11

    Allie:

    Yooo Manolo!!

    Mooie bijnaam trouwens, die houden erin! Also when you're back!

    Maaaareh, dit verhaal lees ik niks over de vrouwtjes?! Zijn ze weg, of is het te erg om te vertellen?! haha..

    Have fun @ ponferrada, mooie stad!

    En gefeliciteerd met je neefje/nichtje!

    We spreken elkaar,

    [L]

  • 26 September 2009 - 12:15

    BB EnJJ:

    wij opa en oma jij oom in E. het is een klein maar fijn kereltje nog niet zo rebels als jij dus kan je hem nog veel leren haha. wij gaan nu 14.15 weer naar hem kijken groeten spankeren

  • 26 September 2009 - 17:11

    MtV:

    Ooooom Bongolicious kerooool!!!

    Haha, maar 2 dagen van de 4 weken dat je daar bent thuis gebleven:P!? Hard hoor, ghehe! Sprak donderdag in de Aspen (binkie) Alex nog, je weet wel die oud klasgenoot van je:P Moest je de groeten doen! Dus bij deze;) de groeten van Alex, haha!

    Veel zuipplezier

    KUS

  • 27 September 2009 - 20:28

    Sylvia:

    Heej Neef,

    Van harte met de geboorte van Duuk:D

    Leuk om te horen dat het je nog steeds goed vergaat daar in Spain...ga zo door zou k zeggen!

    Liefs Syl

  • 29 September 2009 - 10:39

    Reusje:

    Hee Manolo,

    Hoe is het daar? Je vermaakt je zekers goed, zo te lezen aan al die verhalen!!

    Goed voor mekaar daar allemaal?

    Gefeliciteerd he oompie bongo.

    Veel plezier daar , volg je nu op de voet;)

    GRoetjes Bas&Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 120633

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: