Semana loco - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Semana loco - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Semana loco

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

02 Februari 2010 | Spanje, León

Que pasa tios y tias!

We zijn er weer na een korte afwezigheid! Er zijn weinig veranderingen opgetreden in de laatste dagen! Heb vandaag mijn eerste examen verkloot (had ik ingecalculeerd), dus het is geen probleem!

Woensdag mijn laatste examen om nog wat puntjes binnen te slepen!

Het zijn slopende dagen geweest! Veel kleine festiviteiten en lange nachten doorhalen om er toch nog even van te genieten.

Iedereen heeft hetzelfde gevoel over de laatste weken en gaat er voor 110% tegenaan, wanneer we uitgaan of iets anders doen!

Mijn vorm in het spelletje voetbal is groots te noemen. Heb van de 16 goals er 11 gescoord, dus houdt je hart vast, want er komt weer een spaanse clown de nederlandse velden bestormen, haha!!!

Dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag waren ongelofelijke dagen! Ze zaten vol gepland met feest, feest en een klein after-partytje hier en daar! Zoals gewoonlijk waren de spitsen nadat de transfer periode afgesloten is weer in topvorm! De Amerikanen werden over de knie gelegd met 1 doelpunt, daarnaast wordt verwacht dat er ook tegen het nieuwe Finse elftal wordt gescoord!
Mijn laatste project voor een paar extra studiepunten, hahaha!

Heb een carnavalspak gekocht, echt gaaf!

We gaan elkaar waarschijnlijk snel zien in de mooiste kleren van het hele jaar, dus houdt hem taai in Zwieren en omstreken dan ziet ik jullie binnenkort weer.

XX

• 05 Februari 2010 - 08:17

Allard:

Haha bongoooo!!
    My man!

Mooi dat je nog er nog ff van geniet daar, de laatste loodjes!
    Dus, als ik jou was, dan weet je het wel, en ik weet ook, dat jij dat ook doet! Ehh.. jaa.. haha.

Have fun de laatste week man! En ik zie je volgende week!

Wanneer precies? Kan ik je donderdag al in de kantine treffen?
    We smsen nog wel ff..

Dikke kus! hihi..

Allie.

• 05 Februari 2010 - 14:36

Mark Jonkers:

Of course Allie, het is officieel! Ik kom op 11 Februari de terugreis bewerkstelligen!

Jammer genoeg moet ik de boel hier verlaten, maar ik kom terug! Sandra komt 17 februari naar nederland, wordt gezellie (in voor een feesie)

XX