Mis amigos estaban aqui - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Mis amigos estaban aqui - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Mis amigos estaban aqui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

15 December 2009 | Spanje, León

Hallo volgers van mijn 1/2 jaar studie in León!

Alhoewel ik niet veel in León ben, heb ik de laatste 5 dagen met mijn vrienden veel van León gezien! Van het nachtleven dan hé, haha!!!!

Mijn vrienden komen aan om 5 uur, terwijl ik een examen spaans had! Philip had ze opgehaald en toen ik hier kwam was iedereen al compleet naar de klote! Iets te veel vodka en biertjes! Iedereen was om 9 uur er al helemaal vanaf!

Natuurlijk waren mijn vriendinnetjes uit Ierland en Rusland er ook, of niet Allie en Jeroen!

JEROEN DIE HEEFT EEN SPOOK GEZOEND,
JEROEN DIE HEEFT EEN SPOOK GEZOEND.

Onder luid gezang van onze Nederlandse vrienden gingen we naar de Arena toe en zongen Jeroen die heeft een spook gezoend, want mevrouw is zo wit als melk!

Meneer Jonkers flikkerde van 5 hoog van de bar af en mijn andere vrienden lagen compleet total loss ergens in de tent!

Twee van onze oostburen waren erg grappig en deden de Hitlergroet, Meneer Lourens kon zich nog net inhouden, wat ik overigens heel erg netjes van hem vind, applaus! Wij zijn dus meer feestvierders dan boefjes.

Rogier lag in de wc te kotsen omdat hij geen boe of ba meer kan zeggen! Hij lag voor de deur en mijn Ierse vriendin heeft hem letterlijk naar huis getild!

Vrijdag!:

We hebben de hele dag in mijn piso gehangen omdat we niets meer konden doen dan slapen en lachen!

Om 8 uur zijn we met de mexicaanse vrouwtjes uit eten gegaan bij een Mexicaans restaurant! Super lekker en erg grappig omdat ik de enige was die spaans kon praten met hun! Ze praten wel een beetje engels maar er was geen gesprek tussen mijn vrienden en hun! Maar dat kwam pas later!

Na het eten zijn we naar Miki Kakizawa gegaan! Onze jap had een huisfeest voor zijn verjaardag (60 man) ging nergens over! Veel mensen ontmoet! Daarna stappen in de mania, waar ik zoals gewoonlijk weer uit ben gegooid.

Allie probeerde Mont se te zoenen, en Jeroen ging er mee vandoor. Het Nederlands elftal stond na enige droogte van doelpunten weer in een oase van scorend vermogen, 3x kwam de nummer 10 door en scoorde tegen zowel Frankrijk, Polen en Mexico.

Allie moest tjafferen (zoals gewoonlijk) voor 60 cent hoe geniaal, rinke werd door de politie thuis afgezet, positief, by the way!
En mijn kleine grote vriend Marijn was mijn shot maatje, demasiado!
La vida loco en lolita’s gezien, super gezellig.

Was een hele gekke avond, maar vanavond gaan we er weer helemaal vandoor!

Zaterdag:

Een dag van enorme brakheid, maar na enige uurtjes gekaart te hebben met de boys gingen we toch na enige tijd na een restaurant toe! Een grote hamburger gegeten en Barcelona gekeken! Was wederom geslaagd, maar het mooiste van de avond moest nog komen, het feest bij Romy thuis!

We hadden cadeautjes meegenomen in de vorm van vodski en biertjes. Na 2 uur kende zo'n beetje alle 70 gasten mijn vrienden of bij naam, of ze hebben hun speeksel geproefd of bij lengte, haha!

Het feest bij Romy was geslaagd, vooral met marijntje die tussen de muziek door even een beetje porno opzette, best wel grappig als je geen spaans kan en iedereen ligt in een deuk!

De uitweg zat ook vol obstakels! 5 man in een lift die springen, waardoor de lift vast komt te zitten en ze eruit moeten klimmen is niet iets wat je elke dag meemaakt!
Ik kan melden dat de lift het nog steeds niet doet, en daar lekker op 2/3 hoog blijft hangen, hahaha!

Stappen na die tijd, erg gezellig met Jeroen die voor de Mexicaanse ging, Allie die Kate aan het kopkluiven was en Marijn en ik, die omver vielen van de shotjes en vodski - red bull! Al met al, zeker geslaagd!

Komen we thuis, is de helft niet thuis! Rara hoe kan dat, ik denk dat ze gewoon eens een ander bed uit wilden proberen! Kom ik mijn kamer binnen, ligt gijs met een boom op zijn hoofd te slapen, hahah, dat kan toch niet waar zijn!

Zondag:

Rustdag voor velen, maar niet voor de feestmachine uit Dieren! Wederom pas om 8 uur ons huis verlaten om naar hetzelfde restaurant te gaan, om hamburgers te eten, lekker gezond! Allie nam trouwens een salade, moet op zijn vetpercentage letten hé! Hij heeft ook niets gedronken gedurende 5 dagen, knap hoor, hahaha.

Daarna in de Antigua gehangen waar wij de enige waren met een hele mooi barvrouw, JC! Echt niet normaal, hoe knap zij was! Dus waren we weer om 4 uur thuis!

Maandag:

Schoonmaakdag, de eerste paar uurtjes, daarna de Campus laten zien en naar school geweest! Ze gingen daarna na de campus cafetaria en ja hoor na 2 uur les gevolgd te hebben kwam in de cafetaria, waar mijn vrienden zoals gewoonlijk weer aan het buizen waren! Heb nog nooit zo hard gelachen, zag er echt gezellig uit!

Laatste avond, 4 man sterk nadat Sandra en een vrienden (mijn spaanse buurmeiden) gekookt hadden voor ons; Paella en Tortilla gingen we met de twee vrouwen na de Celtica!

Daar hebben we een glas bier van 5 liter gehad, echt onvoorstelbaar! De foto's op facebook en filmpjes spreken boekdelen.

Vanochtend heb ik ze op de bus gezet, om zeker te weten dat ze weg zouden gaan, ik ga me voorbereiden op Ierland waar ik vrijdag heen ga!

Wens mijn maatjes een goede terugreis en hoop dat jullie ze positief beoordelen op deze heldenepos in 5 dagen!

Ciao Ciao

• 15 December 2009 - 16:29

Huub:

Jonkers! Goed om weer wat te lezen :) Ik had natuurlijk wel verwacht dat het een ontzettend gekke bende zou worden met die mafketels, maar volgens mij zijn er weer legendarische dingen gebeurd! (zo te lezen) Ik hoor de verhalen graag nog een keer wanneer je er weer bent. Veel plezier in Ireland en maak er weer een lekker gekke bende van :)

Besos

• 16 December 2009 - 11:43

Hiele:

Ja idd weer een gekkenhuis!!Sluit me bij huubie aan om de verhalen rechtstreeks van je te horen Zal weer een boel lachstuipen opwekken

Tot de jaarwisseling !!

• 16 December 2009 - 11:44

Hiele:

en oh ja zal hem ff inzetten as donderdag in de kantine Jeroen die heeft een .... haha

• 16 December 2009 - 23:13

Allard:

Verder geen commentaar nodig! Haha.

Nog 1 ding:

Bongo, bedankt voor het top weekend!!