Viaje de Andalucia - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Viaje de Andalucia - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Viaje de Andalucia

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 December 2009 | Spanje, Madrid

Holá chicos y chichas!

Vandaag ben ik teruggekomen uit het zuiden, waar ik vijf dagen verbleef met een bus vol maffe Erasmus studenten!

Het begon in de bus om 12 uur was Erin jarig (Amerikaanse). Dus wij hadden allemaal drank en feestmutsen meegenomen om haar verjaardag te vieren in de bus!

Iedereen was compleet dronken in 1 uur, maar daarna moet je plassen, dat wordt een probleem! Dus mensen gingen in plastic zakken plassen en in prullenbakken in de bus, heb nog nooit zoiets leuks gezien, wat een zooitje! Na 3 uur stopte de chauffeur uiteindelijk, wij een restaurant in, waar ze kerstbomen vol met ballen hadden staan! Omdat iedereen dronken was pakte mensen kerstballen en begonnen ermee te gooien, beautiful! De politie werd gebeld en wij werden gedwongen binnen 20 minuten weg te gaan anders hadden we een proces verbaal, haha;)

Wat een helden begin van een ongelofelijke trip! De laatste 7 uur van de reis hebben we geslapen, maar das logisch (zoals Cruyff het zou zeggen)!

Dag 1: Grenada, een geweldige stad met meer dan 3.000 erasmus studenten, hebben de binnenstad gezien en geweldige tuinen bekeken! Daarna zijn we naar een mexicaans restaurant geweest en hebben heerlijk gedineerd!
In de avond vertrokken we naar Sevilla waar we gedurende de complete trip in hostel verbleven, met ontbijt en buffet (zoveel eten als je wou, awesome)!

In de nacht natuurlijk wezen stappen, maar we waren kapot van de reis dus het was een klein biertje en slapen om 4 uur in de nacht.

Dag 2: Binnenstad van Sevilla gezien, echt geweldig! Daarna veel wezen shoppen en veel entertainers gezien op de straten, echt geweldig!
In de avond, gingen we voor een nachtclub, echt fantastisch, tot 7 uur in de ochtend hebben we een erasmus sevillaans feest gebouwd, met vrouwen en drank! Wat een goede combinatie! Catedral was de naam en het was een vodka-shot night dus geen weg meer terug;)

Dag 3: Sevilla bekeken, met een paar vrienden want ik was 9 uur thuis en de bus vertrok om half 10, dus die heb ik niet gehaald, want ik lag tot 2 in mijn bed, godzijdank! Het wsa 10x beter met een paar andere studenten, je eigen dag indelen!

In de avond zijn we naar een goedkope chupito bar (shotjes bar) gegaan en hebben een feest gebouwd, zoals wij dat kunnen! de pooltafel moest vervangen worden, er werd met ijsblokken naar de bartenders gegooid, dus na 2 uur vroegen ze ons vriendelijk het pandje te verlaten! Wat wij natuurlijk niet deden, haha! Meer problemen, want een frans meisje kon niet meer op haar benen blijven staan en geen taxi wou haar meenemen, dus die hebben we naar huis gedragen!
Daarna boeddha, we konden er geen genoeg van krijgen! Boeddha is awesome, 3 verdiepingen hoog, vol met marmer en spiegels! Niet duur, maar 6 euro voor een pilsje, haha! maar we waren al zo dronken, dat we niet meer op onze benen konden blijven staan, dus we hebben de tent gerockt daaro!

Dag 4: Cadíz: Aan het strand, 25 graden, gezwommen in de Atlantische oceaan en gechilled op het strand! Voor het eerst octopussy gegeten in mijn leven, best goed te doen! Boulevard vol palmbomen, papegaaien in wildlife (nog nooit gezien)! Daar ga ik mijn laatste dagen slijten, als ome bongo 80 jaar is!
Daarna terug naar Sevilla om tot 8 uur in de ochtend een klein biertje te drinken!

Dag 5: De stad Cordóba gezien, nadat de twee nederlanders (ik en rogier) 15 minuten te laat wakker waren, normaal is dat niet erg, maar wel als een bus van 50 mensen o je staat te wachten, haha!
Iedereen was hem aan het flippen omdat wij iets te laat waren, haha! Maar Cordóba leuke stad, veel religie en veel kerkjes! Voor de rest niet veel bijzonders, waardoor het einde van een geweldige trip een beetje doodbloedde! Ik weet alleen niet of dat komt omdat we 10 uur geslapen hebben in 5 dagen of omdat we nog 10 uur terug moesten rijden, haha!

Al met al kan ik zeggen dat portugal en deze trip geweldig waren! Ik had ze nooit willen missen en dat heb ik dan ook niet gedaan! Ik moet er een einde aan breien, want mijn amigos komen! Wacht tot over 6 dagen dan is de neerlandse enclave hier geweest!
Dus tot over een week homies!

Ciao ciao y hasta la vista chicos y chicas

  • 09 December 2009 - 21:05

    Sylvia:

    Mark,

    Dat jij nog kunt rondwandelen...volgens mij mag je 3 maand niet rijden als je weer terug in Nederland bent met al dat alcohol in je haha...
    Maa....goed om te zien dat je weer een leuke trip heb gemaakt. Doe rustig aan en geniet ervan!

    Veel plezier met de mensen die overkomen deze week!

    Liefs Syl

  • 09 December 2009 - 22:54

    Nico:

    Hallo Mark, wat heb je het toch zwaar. en het eind is nog niet in zicht, morgen komen er nog 6 van je vrienden uit Dieren tot 15 december over....
    ik wens je veel sterkte.
    Je zult het wel nodig hebben. haha veel plezier en let een beetje op mijn zoon he. haha.... gr. nico

  • 13 December 2009 - 12:36

    JJ En BB:

    He Mark wat fijn dat je nog kunt schrijven, heb jij nog aan oma gedacht.
    Wil je a.u b. het een beetje kalmer aandoen, met al dat gesloop, kan mee voorstellen als ze weer zo,n bus aan zien komen, ik zou gauw achter de gordijnen weg kruipen.Zijn de dikke knuffel en de kleren over gekomen.Veel plezier met die amigo,s
    Knufflssssssssssssssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 120671

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: