Hace calor - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Hace calor - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Hace calor

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

31 Mei 2010 | Spanje, León

Gappies en gapperinnen!

Alles goed in het land van de oranje leeuwtjes? Hier gaat het naar behoren, lig op schema met mijn werk en hebben veel dagen om te genieten van 35 graden, elke dag!

Met mijn vriendin gaat het super goed, we eten elke dag gezamelijk in mijn nieuwe huis, met mijn huisgenoten, die ook een relatie hebben! Ik heb dus een goed leven!

Mijn handtekeningen zijn eindelijk goed gekeurd en morgen ga ik voor de laatste keer naar mijn supervisor toe. Daarnaast heb ik wel weer een probleem in nederland omdat mijn school niets van zich laat horen, dus ik denk dat ze al op vakantie zijn, ahahha.

De koorts voor het wereldkampioenschap stijgt hier al. De spanjaarden zijn helemaal gek van voetbal dus ik kan niet wachten. Hebben al een zooitje weddenschappen lopen over de eventuele kampioenen. 24 juni staat er een klein tripje gepland naar lissabon om Allard op te zoeken, als hij daar nog is, nog geen respons gehad, maar zal vast wel goed komen. Mijn telefoon is overleden, dus ik hou het maar bij mailen de laatste weken.

Zoals gezegd de kampioens koorts, we gaan volgende week zaterdag eerst zelf voetballen en dan met zijn allen de aftrap bekijken van het wereldkampioenschap. Tegen de japanners zitten we weer met 2 nederlanders sterk tegen 7 japanners....te kijken in onze favoriete kroeg.

Er is eigenlijk weinig te melden, het enige dat ik nog kan zeggen is dat mijn nieuwe huis gewoonweg geweldig is. Ik heb alles wat mijn hartje begeert, alleen maar vrouwen om me heen en onze vrienden gaan nog steeds lekker stappen elk weekend met elkaar. Dus we hebben eigenlijk elke avond plezier. Het wordt wel een beetje rustiger de laatste weken, maar normaal gesproken is dat ook wel normaal als je al 10 maanden aan het feesten bent samen. Mensen genieten meer van het mooie weer en voelen dat het einde nadert, bijvoorbeeld vertrekken morgen de eerste amerikanen naar eigen land, en daarna volgen er velen de week erop. Het grootste gedeelte vertrekt eind juni of begin juli, evenals mijn lover. Ik blijf alleen achter tot 30 juli met diegene waarmee ik samenwoon, moet zeggen dat ik daar wel heel blij mee ben.

Daarnaast zijn er wel enige personen die nog hier blijven, maar die ik niet zo goed ken, dus wat dat betreft ligt daar weer een nieuwe uitdaging om vrienden met deze mensen te maken.

Ow jah, we hebben het record gebroken afgelopen weekend 108 mensen in 1 huis in leon, het was de grootste botellon van het jaar, nog groter dan in mijn huis (jammergenoeg), maar wel super gaaf, het duurde een uurtje voordat de politie kwam....hahaha

Daarnaast zijn er nog enkele vrienden van ons opgepakt, geen zorgen niet ik, omdat ze aan het wildplassen waren tegen een politie auto voor het politiebureau. Kijk dan heb je nog eens ballen, het was 1 van onze oosterburen, hahah.

Peoples ik maak er weer een eind aan, want ik begin het al warm te krijgen als ik zoveel moet schrijven met 35 graden onder mijn kont.

Houdt het nog ff uit zonder mij, dan ga ik hier nog ff van het leven genieten. Groeten aan iedereen en kusjes aan de beste (jullie vechten dat maar uit)

xx


  • 01 Juni 2010 - 15:53

    Jj En Bb:

    He mark, ik heb wel papieren van school gehad, je moet je voor 15 juli inschrijven voor het volgend schooljaar,anders voor 31 augustus uitschrijven met je DigiD op www. studielink.nl.moet ik anders eens bellen naar jouw school, verder gaat hier alles goed,zoals de planning nu is moet ik 18 juni naar het ziekenhuis.

    veel liefs moeders.

  • 02 Juni 2010 - 19:44

    Oompje Hendrik:

    hallo mark, alles kits. zo te zien is het jofel. In juli kom je weer terug heb ik gehoord. verder is hier alles ok. erica kan je zo gebruiken dus maak de borst maar nat. kun je ook binnenkort je broertjes stulpje bezichtigen. hij heeft het mooi voor elkaar. groetjes en tot zien. henk en marjan

  • 03 Juni 2010 - 20:44

    Joke+bert:

    hallo hier bb mark als jij iets vaker schijft op deze site dan blijf ik ook beter op de hoogte van je daar in sp bvd groeten bb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 120270

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: