35 grados y Novia francesa - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu 35 grados y Novia francesa - Reisverslag uit Gijón, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

35 grados y Novia francesa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 Mei 2010 | Spanje, Gijón

Eerwaarde volgers,

Het is alweer een week geleden dat ik heb geschreven, op dat moment zat ik nog in Gran Canaria met 26 graden, maar nu hier in León is het 35 graden iedere dag. Het is niet uit te houden. Ben zo bruin dat het gewoon niet meer leuk is.

De laatste 2 dagen met mijn familie in Gran Canaria was super gaaf, heb het er nog eens ff lekker van genomen om tot rust te komen. Nu zit ik weer in de carrousel van werken en onderzoeken. Het gaat me aardig voor de wind, alhoewel ik moet zeggen dat ik steeds vaker tegen kleine probleempjes aanloop. Dat gebeurt altijd als het einde van de boekwerken en onderzoeken in zicht komen.

Het laatste nieuws dit weekend zijn de geweldige park feesten, het hele weekend hebben we tot midden in de nacht in het park gehangen, wat gedronken, muziek erbij en gezellige verjaardagen en andere festiviteiten gevierd. Het is in de nacht aangenamer dan overdag (een graad of 18; heerlijk). Daarnaast is er groot nieuws in het feit dat ik WEER ga verhuizen. Ik woon sinds vandaag bij een Portugese, die spaans spreekt. Ik kon het niet meer uithouden met die spanjaarden, het grootste probleem was de afsluiting van het internet. Dit heb ik nodig om mijn werk vanuit mijn huis te voltooien. Alles moet je hier met de voet doen dus lopen elke dag naar school en andere gebouwen waar ik me moet melden (zoals de gemeente/supervisor) is niet te doen zonder internet. Dit is een positief iets, omdat deze meid bij het consulaat werkt in León en overdag dus net zoals ik druk is. Daarnaast is ze half-ERASMUS, dus hebben de grootste schik in de avonden/weekenden.

Het huis heeft alles met breedbeeld tv, tv in mijn slaapkamer, badkamer en een super luxe keuken. Ik betaal iets meer maar als je zoiets afzet tegen hetgeen wat je hebt, dan is het maar een schijntje. In arnhem zou ik er net 20 vierkante meter voor hebben, met niets ;):D.

Daarnaast wil ik iedereen feliciteren die de afgelopen dagen jarig zijn geweest....dat zijn er nogal wat.

Moeders (14 mei)
Ilona (16 mei)
Bert/Anita (18 Mei)
Willem (20 Mei)
Papa (22 Mei)
Roelof/Coen (23 Mei)

Van harte allemaal en allen die ik nog vergeten ben (verontschuldigingen).

Met mijn Franse vriendin gaat het super goed, het is zelfs al zover, dat we beiden elkaar komen opzoeken in of Nederland of Frankrijk. Tot nu toe schijnt de zon dus nog in onze relatie, kijken of dat aan kan blijven als ons Erasmus-studenten leven erop zit. Je weet nooit wat het leven brengt.

Morgen gaan we het strand van Gijon bezoeken, ik moet naar het spaanse consulaat voor een gesprek over mijn boekwerk. Zij willen in Gijon hetzelfde doen, dus ik ga ze daarover inlichten :). Wie had zoiets gedacht, dus ik pik gelijk ff een middagje strand mee daarna!!!

Ik moet weer verder met mijn dagelijkse bezigheden, hou je taai en zet hem op de laatste weken, voordat iedereen zijn welverdiende vakantie kan opeisen/nemen.

Kusjes Mark


  • 24 Mei 2010 - 20:25

    Jj En Bb:

    He Mark, je gaat lekker zeg, wij hier ook, het is geen 35 graden, maar wel 22 dus ook lekker, dat was het pinksterweekend ook.
    Hier is alles oke. liefs mams.

  • 25 Mei 2010 - 08:49

    Hiele:

    Jo

    Goed om te horen dat je flink ad het werk bent Het einde is idd in zicht maar nog even het gas erop!Succes ermee en zorg er voor dat de punten mee naar nederland komen!

    grtz

    update: Wij staan zondag met rheden trouwens in de finale nacompetitie tegen de bataven;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gijón

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 120348

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: