Gran Canaria, las vacaciones! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Gran Canaria, las vacaciones! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Gran Canaria, las vacaciones!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

17 Mei 2010 | Spanje, Madrid

Hallo familie en vrienden in Nederland.

Meneer Jonkers zit op dit moment in Gran Canaria in de Kanarische eilanden! Het weer kan niet beter en de mensen zijn echt super vriendelijk hier. Zit op dit moment met de misses uit Frankrijk in een appartement samen met een Finse, Italiaanse en 2 Fransen. We hebben een geweldige tijd hier, jammer dat het woensdag alweer afgelopen is, maar hopen dat de vulkaan nog 1x haar werk doet ;):D

We hebben het eiland bezicht, super mooi; omdat het een vulkanisch eiland is zijn er super veel bergen en vulkanen die begroeit zijn met planten en bomen. Het ziet er dus echt super groen uit, wat het een schitterend eiland maakt. De stranden zijn natuurlijk gevuld met mooie dames en het water is super lekker!

Mam en Bertus gefeliciteerd met jullie verjaardagen hoop dat jullie een dag de puta madre hebben, jammer dat ik op dit verrekte eiland zit en niet ff in Nederland kan komen om een goud gele rakker op jullie te drinken:):D.

Zoals gezegd gaat woensdag de knop weer om en wordt het weer werken. Daarnaast gaat het persoonlijk en lichamelijk ook super goed. Heb eindelijk na 6 maanden alles onder controle met koken en drinken. Het is de laatste weken alleen maar gezond eten en veel water drinken. Dit komt ten goede voor je gezondheid, want spanje is toch een land waar men van lekker en zwaar eten houdt, dus je moet op je gewicht letten.

Voor de rest niet veel bijzonders te melden, alleen dat ome Mark vandaag en morgen nog ff naar het strand gaat om bij te kleuren, want ben nog niet echt bruin als je mij naast een Afrikaan zet....haha;) Heb een kleur daar wordt je naar van, hoop dat jullie hetzelfde krijgen in Nederland, hoewel ik er bang voor ben dat het weer jullie altijd in de steek laat.

Tot slot Barcelona volgers, we hebben het geflikt!!! Messi en consorten hebben een karrenvracht aan doelpunten en punten behaald en zijn weer kampioen. Het was een klein feestje hier op het eiland. Veel Barca-fans wat mij tevreden stemde.

Love you all



  • 17 Mei 2010 - 19:23

    Jj En Bb:

    Mark bedankt voor je felicitaties,ik heb een fijne dag gehad, veel in de bloemetjes gezet, niet buiten zoals jij vaak doet, maar het gaat beter lees ik .
    Knuffels en ik hoor je morgen.

  • 17 Mei 2010 - 19:47

    Duuk:

    Hallo lieve ome Mark,

    Met mij, papa en mama, gaat het ook super goed.

    We gaan bijna op vakantie, zijn dan nog maar een klein stukje bij jou vandaag, misschien kunnen we even zwaaien...?

    Ik heb sinds kort een loopstoel, vind het helemaal geweldig. Ik heb dan de grootste lol en schater het uit. Mama doet soms ook nog even lekker gek mee en dan is het echt feest.

    Ik ben afgelopen vrijdag bij opa en oma op de verjaardag geweest en morgen ga ik weer eventjes naar ze toe. Vind ik leuk!

    Ik mis je lief oompie, tot gauw!

    Kusje van Duuk

  • 18 Mei 2010 - 18:03

    Oma Jonkers:

    Hallo mark
    oma zit zowaar achter de computer, ik las dat alles goed gaat bij jouw,met de aswolk is het nog steeds onzeker.
    fijn dat het goed gaat met jouw, en bruin worden doei je maar in spanje hier lukt het niet.
    Hartelijke groet en het beste van oma.

  • 19 Mei 2010 - 07:22

    Allie A.:

    Haha, die gek heeft het weer goed voor elkaar hoor! Nice! Kan wel beetje inschatten hoe bruin je bent haha..

    Ik zit vanaf volgende week woensdag een maandje in lissabon, kom je me nog ff op zoeken?! ;)..

    Enjoy your time and your lady mate!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 120335

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: