Sol, sol y más sol - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Sol, sol y más sol - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Sol, sol y más sol

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

29 April 2010 | Spanje, León

Hallo volgers uit Nederland,

Hier weer een berichtje nadat ik vorige week vrijdag voet op spaanse bodem heb gezet.

Allereerst wil ik mededelen dat mijn afstudeerproject goed verloopt. Heb deze week alle handtekeningen binnen en de contacten met mijn supervisors lopen ook gesmeerd. Hier en daar loop ik nog weleens vast, maar daar heeft iedereen natuurlijk last van, wanneer je een scriptie schrijft.

Het is hier uitmuntend weer, de laatste 5 dagen hebben we alleen maar 25 of meer graden gehad. Dus heb alweer een lekker bruin kleurtje gekregen binnen een weekje.

De festiviteiten rond de ERASMUS zijn nog altijd geweldig om mee te maken. Het lijkt wel een grote familie die telkens wordt uitgebreid met nieuwe mensen afkomstig uit Spanje. Dat is één van de voordelen die ik nu heb, omdat ik met spanjaarden samen woon heb ik veel meer spaanse vrienden dan eerst en moet ik dagelijks alleen maar in het spaans praten. Waardoor mijn taalkennis natuurlijk wordt vergroot.

Afgelopen Maandag heb ik jammer genoeg gebroken met mijn Spaanse vriendin, het was een moeilijke beslissing maar het zij zo.
Als alles een beetje meezit en ik kan doorwerken in de weekenden dan kan ik 12 mei een kleine trip naar Gran Canaria meemaken. Dit heeft dan geen gevolgen voor mijn uren, want die heb ik ingehaald in het weekend. Hoop dat dit werkelijkheid wordt.

Voor alle Barca-fans die dit lezen heb ik slecht nieuws, we zijn er uitgevlogen in de halve finale. Voor de wedstrijd was het chaos hier in León, veel mensen op de straten getooid in Barca-tenue, maar na de wedstrijd overheerste de teleurstelling. Ik heb er een nacht niet van kunnen slapen, grrrr!!!

Eindelijk weet ik ook de data wanneer ik officieel klaar hoor te zijn; deze valt op 30 juli! Nou gaat het niet om een dag of om een week, maar officieel lever ik de laatste week van Juli mijn scriptie in Spanje in!

Wat feesten betreft zitten we hier weer goed, want elke avond is er wel wat te beleven, zo ook vrijdag....wanneer Koninginnedag is aangebroken! Heb mijn oranjekloffie al uit de kast getrokken! Ga samen met een andere nederlandse meid een kroegentocht houden met de gehele erasmus. Hoop dat dit een dag wordt om nooit te vergeten, hoewel ik liever in nederland was geweest (3-schaartje en Arnhem)!

Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen hier, zolang het maar 30 graden blijft heb ik geen moeite om hier nog een paar maanden te verblijven ;):D, haha!

Tot na Koninginnedag en maak er een spetterend feest van,

Besos, bisous, hugs and kisses from León!










  • 30 April 2010 - 11:52

    Zus & Co:

    Vervelend hoor dat mooie weer ;-)... Gisteren was het hier ook prachtig, vandaag is het weer prut.

    Fijn dat alles goed gaat daar!!!

    XXX ons

  • 30 April 2010 - 17:53

    Jj En Bb:

    Hoi mark, je hebt de papieren ontvangen?,ik hoor wel wat ik moet insturen,fijn dat het goed gaat ,ik had niet zo,n fijn gevoel toen je weg ging, I Love You.

    Moeders.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, León

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 120234

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: