Amsterdam_Eindhoven_Arnhem_Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Amsterdam_Eindhoven_Arnhem_Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Amsterdam_Eindhoven_Arnhem_Groningen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 April 2010 | Nederland, Groningen

Hey homies,

Het is alweer een tijdje terug dat ik geschreven heb, maar jah wat wil je ook als je alleen maar aan het reizen ben.

Allereerst wil ik de mensen bedanken die mij opgehaald hebben, ook al landde ik in Charleroi (Franse gedeelte van België, 3.5 uur verder van Spankeren).

Daar kwamen ze Philip, Ciara, Kate, Romy en Marta. Uit Ierland, duitsland en Polen..helemaal naar Nederland toe om elkaar, mij en Nederland te zien. Onze eerste dag was het weer een festijn van jewelste. Gino's die ging plat met een paar biertjes en fietsen hebben ze voor het eerst in hun leven gedaan. Na het feesten gingen we vanzelfsprekend naar bakkerij Koers...(delicious). De kop was eraf en geslaagd te noemen.

Dag 2 gingen we naar Arnhem met de hele clan. Die kleine duitser achterin de auto gegooid en gaan met die banaan. Lekker in de binnenstad lopen shoppen en daarna lekker gegeten. IN de avond mijn verjaardag met een mannetje of 30/35. Ik moet zeggen tot een uurtje of 4 was het super gezellig en daarna hebben we ze eruit getrapt. Al met al moet ik zeggen dat onze buitenlandse vrienden het super gezellig vonden. Zondagochtend heb ik mijn duitse vriendin op de trein gezet .....snik snik!

Zondag een dagje voetbal met de vrienden, eindigde weer in een zuipfestijn en een afzakkertje bij de Piramide en Dennis..bedankt voor de gastvrijheid. Kreeg er koppijn van vooral in de ochtend, haha.

Maandag naar Eindhoven geweest, eerst het vliegveld daarna het stadion en de binnenstad, was erg gaaf maar weinig gebeurt.

De laatste 2 dagen Amsterdam, waar zal ik beginnen coffeeshops, coffeeshops en meer coffeeshops. Dus het was een zeer geslaagd weekje.

Vanavond gaan we naar Groningen een erasmus feestje bouwen.....woehoeeoehoe

xxxx tot in Spanje