La ultima estoria - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu La ultima estoria - Reisverslag uit León, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

La ultima estoria

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Februari 2010 | Spanje, León

Hallo gappies en gapperinnen!

De examens zitten erop en ik heb bij elkaar 25 studiepunten van de 30 gehaald, een wonder als je het mij vraagt, want ik heb niet te veel uitgevoerd hier! Maar het zal wel genetisch bepaald zijn, dat ik kan leren!

Een ongelofelijk weekend, zoals gewoonlijk! Het begon allemaal dinsdag, waarin we lekker gerelaxed hebben met de amerikanen en daarna een feestje hebben gebouwd! Woensdag was zoals gewoonlijk rustig, alleen wat tapas!

Donderdag daarentegen was een legendarische avond, ik kwam om 11 uur thuis strompelen na uitgegaan te zijn, de vrouwen waren weer van uitmuntende kwaliteit en daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt!

Het nederlands elftal wist alleen al in het eerste bedrijf 4x te scoren, een ongelofelijke bijdrage! Het mooitste doelpunt was nummer 5! Die heeft de binnenkant van het net gezien!

Kom ik om 11 uur thuis, zie ik mijn ierse vriendinnen naar school lopen, hilarisch moment!

Vrijdag had ik samen met Sandra een etentje georganiseerd, nou het is zacht uitgedrukt als ik zeg dat we met 20 man een aardige knalfuif op de mat hebben gelegd. Eerst tortilla en pizza gemaakt (eigenhandig), daarna een grote stereo op Max. gezet en gaan met die banaan! Zeer geslaagd.

Het mooiste moest dan nog komen, mijn eigen laatste huisfeest, volgens velen die aanwezig waren het beste huisfeest dit half jaar! Er waren 45 man in mijn kamer, keuken, badkamer, balkon en op andere gekke plekken! Tot 4 uur in de vroege morgen stond de muziek op max, geen klachten maar een ongelofelijke sfeer. Het mooiste is, ik kende ze allemaal vrij goed! Mijn bed is tot de grond toe afgebroken, mijn keuken is niets meer van heel, maar we hebben het enorm gezellig gehad! Om 4 uur heb ik ze er uitgetrapt om te gaan stappen!

Legendarisch werd het wederom, ze hebben me naar huis getild, wordt ik wakker ligt er een mexicaanse in mijn bed! Wist ik van mijn lang zal ze leven niets vanaf. Bleek dat er mensen knock-out waren gegaan en lagen te slapen in een andere kamer, zijn we weg gegaan naar het centrum hebben we ze laten liggen, is ze later bij mij in bed gekropen! Te gek voor woorden!

Vanavond I LOVE ERASMUS party, en morgen tapas als afsluiter van een ongelofeloos halfjaar! Heb de tranen in mijn ogen, wil niet weg, maar ik heb een uitweg gevonden, misschien kan ik afstuderen in spanje of in een ander land! Dus mensen waarschijnlijk ga ik jullie een korte tijd zien! We zullen zien hoe de wereld er over 1 maand uitziet!.

Heel erg bedankt voor het volgen van mijn verhalen, binnenkort kunnen jullie ze in levende lijve horen!

Dikke kus, (vooral duukske)

XX

• 09 Februari 2010 - 12:15

Allie A.:

Haha mooi verhaal weer!
    Ben alleen wel benieuwd welke mexicaan bij jou in bed is beland haha..
    Moest je der nog leren zoenen?! Dan weet ik genoeg haha..

Nee mooi verhaal weer, maar ik verheug me nu ook op aankomend weekend!
    Goed dat je weer terug komt vriend, carnaval zonder jou zou niet het zelfde geweest zijn!

Tot over paar dagen!

Cheers,

Allard

• 09 Februari 2010 - 16:06

Mark Jonkers:

Neej, het was een klein mexicaantje die hebben jullie jammer genoeg niet gezien! Ze is gewoon knock-out gegaan in mijn huis en later in mijn bed gekropen!

Haha