Esquiar - Reisverslag uit San Isidro, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu Esquiar - Reisverslag uit San Isidro, Spanje van Mark Jonkers - WaarBenJij.nu

Esquiar

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 Januari 2010 | Spanje, San Isidro

Hey gappies!!

Het was weer een weekend vol verrassingen en gekke situaties!

Het begon allemaal zondag met een high-tea in mijn huis! De spanning is voelbaar tussen alle mensen hier, iedereen gaat begin/midden februari weer naar huis. Een handvol Erasmus sudenten blijven hier voor het hele jaar en moeten zodoende nieuwe vrienden maken!

Maandag was er de film Transformers met mijn beste vriendinnen hier! Dinsdag vanzelfsprekend stappen, nadat we tapas hadden gegeten!

Woensdag met een grote groep naar het theater om AVATAR in 3D te kijken, awesome. We kregen allemaal zo'n achterlijke bril, maar het was het zeker waard, 5 eurootjes de bios hiero!

Donderdag gingen we bowlen, nadat ik in de middag mijn spaanse presentatie had gehaald (weer 5 punten) en 4 uur in een tapas bar had gehangen met brazilianen en italianen. We gingen dus aangeschoten bowlen, met onze 3D brillen! Eén woord; geweldig. Daarna tapas en stappen, was weer een vroegertje (9 uur kwamen we binnenrollen). Vrijdag uitslapen en sushi eten met 10 andere, Amerikanen, Belgen, Fransen, Mexicaan en the Dutch.

Zaterdag de grote dag; We gingen naar de Pyreneeën om te skiën op één van de grootste ski oorden in Spanje. San Isidro genaamd, met 25 slopes een vrij groot ski-station. Na de eerste 2 runs zat ik al helemaal onder de blauwe plekken! Maar daarna heb ik enkele slick movies and moves. Het was een geweldige dag die werd afgesloten met een potje Barcelona in de bar en stappen op zaterdag in León!

Om 0:00 uur was het 24 januari, de dag dat mijn vader overleden is 19 jaar geleden. Hier heb ik bij stil gestaan met de hele groep, was een kippenvel moment voor mij! Alle mede-studenten bedankt voor het medeleven!

Gisteravond lekker rustig avondje met enkele tapas en de afsluiter van het skiën!

De laatste weken zijn aangebroken, elke avond is er wel iets te doen! Een etentje hier, filmpje daar, tapasrondjes, reisdagjes! Ik wil vele studenten op gaan zoeken in hun eigen land, dat komen ze ook bij mij doen het aankomende jaar, dus jullie gaan er zeker een paar zien!

Ik ga weer door met het leren van mijn laatste examens, zodat ik lekker rustig met een zak vol punten, herinneringen en een berg vol vrienden naar Nederland kan afreizen!

XX

  • 25 Januari 2010 - 14:16

    Dennis.:

    Klink weer goed allemaal Bongo.
    Geniet er nog even van maat en dan kunnen we weer een lekker biertje hier gaan drinken.

    xx Dennis

  • 25 Januari 2010 - 14:36

    Mark Jonkers:

    Haha, zeker Dennisos! Klappen we weer een paar potjes bier!

    Het leven hier is te grandioos om te verlaten, maar ik kom de nederlandse troepen snel weer verstereken, xx

  • 25 Januari 2010 - 19:37

    Toto:

    Hey makkie

    fijn dat je gauw weer naar huis komt. heb je wel erg gemist. kunnen we weer over voetballen kletsen.
    ben afgelopen zondag naar FC Twente in Hengelo geweest voor een minitournooi. Gaaf en vet cool.

    groetjes
    Toto en van pa en ma en bjorn en niels

  • 25 Januari 2010 - 20:37

    Duuk:

    Nog 17 dagen en dan komt mijn lieve ome Mark terug naar Nederland!!!! Kanniewachte;-)

    Veel liefs en een dikke kus van mij (ook van papa en mama).

    PS. Gefeliciteerd met wéér 5 punten!

  • 26 Januari 2010 - 13:33

    Hiele:

    zozo zelfs al skien Alberto tomba;) Moeten we hier ook maar eens bij de groep introduceren Geniet van de laatste weken Ze zijn om voordat je het weet!

    Tot snel!

  • 28 Januari 2010 - 16:58

    MtV:

    Bongolicious,

    mooi verhaal! Zie je met de carnaval weer in animal city. Gaan we weer fkes van de platos, ghehe! Have fun nog die laatse paar weekjes!

    Adios amieeeegieeeessss

  • 29 Januari 2010 - 10:31

    Reusje:

    Bongo!!

    Goed om te lezen dat allemaal goed gaat daar. Je moet maar snel alles real life vertellen he!!

    Goede laatste weken , maar dat zal zeker wel goed komen!

    Zie je met de carnaval weer hoorde ik van edje?

    Groetjes!

  • 29 Januari 2010 - 13:10

    Jj En Bb:

    Hoi Mark wij krijgen tranen in onze ogen zoals jij over je vader praat, lief.we zullen zorgen dat we op het vliegveld zijn als je aankomt.zet hem op de laatste paar dagen, en als moeder, hoop ik dat jij het toch ook wel weer leuk vindt om thuis te komen, ik wel, wil je wel weer even knuffelen.
    Kusjes van ons

  • 01 Februari 2010 - 14:37

    Sylvia:

    Heej Mark,

    Wat een leuke verhalen weer van je...
    Wat leuk dat je met de carnaval weer het koude kikkerlandje ben...kan er nog 1 drinken met me grote neef!! ;-)...

    Geniet nog ff van de laaste dagen daarzo! en k ben benieuwd naar alle verhalen, foto's enz.

    Xxx Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Isidro

León Espana

Leon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2010

AFSTUDEREN

05 Juli 2010

Het Einde

28 Juni 2010

Leegloop

21 Juni 2010

Los ultimos

06 Juni 2010

Despedidas americanos
Mark

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 120555

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 01 Januari 2022

Kleine reizen

05 September 2018 - 04 Maart 2019

Going More South

02 November 2014 - 15 Augustus 2015

South-East Asia and Africa

24 Augustus 2013 - 15 September 2013

Island Hopping Greece

14 September 2012 - 10 Oktober 2012

Roadtrip Europe

04 November 2011 - 09 Maart 2012

United States and Central America

19 Augustus 2010 - 04 September 2010

Benvenuti in Italia

25 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

León Espana

Landen bezocht: